gino 205 rallye en 106 gti
Moderator: P-unit
tis natuurlijk vant school , dus zo heel nauwkeurig zal het niet zijn.
ik weet eigelijk niet hoe groot het verschil meestal is tussen vermogen aan de wielen en aan het vliegwiel.
( het is me trouwens ook opgevallen dat hij maar tot 6800 tr/min heeft gedraaid , dus als ze tot 8000 waren gegaan had hij misshien nog iets meer gehad )
ik weet eigelijk niet hoe groot het verschil meestal is tussen vermogen aan de wielen en aan het vliegwiel.
( het is me trouwens ook opgevallen dat hij maar tot 6800 tr/min heeft gedraaid , dus als ze tot 8000 waren gegaan had hij misshien nog iets meer gehad )
damn , juist gezien dat er +- een halve liter olie uit mijne motor is gespoten
.
bij de laatste testrun stonden de carbu's vrij slecht afgesteld, maar we moesten weg , dus ben ik zo maar naar huis gereden. vandaag heb de carbu's terug 'goed' afgesteld en hing er olie over mijn motor en aan mijn motorkap. zeker een halve liter olie is er langs mijn oliepeilstok weggespoten

bij de laatste testrun stonden de carbu's vrij slecht afgesteld, maar we moesten weg , dus ben ik zo maar naar huis gereden. vandaag heb de carbu's terug 'goed' afgesteld en hing er olie over mijn motor en aan mijn motorkap. zeker een halve liter olie is er langs mijn oliepeilstok weggespoten

-
en het rare is dat het nu allemaal terug in orde is ( er staan wel andere webers op nu , dus misschien zat het niet in de bougiekabels, maar wel in de webers). alleszinds , hij draait terug , heb er juist ff een toerke mee gedaan in de sneeuwpeugeotfreak schreef:dat van die bogie kabels heeft twoofive ook last van enkel heeft hij het bij cilinder 1 en 2

morgen even zien ofdat hij nog olie buiten heeft gesmeten.
voor de rest zijn er ook nog wat vorderingen aan de toekomstige crossauto
de onderkant is vrijwel volledig proper gemaakt , de rutex ( of hoe het noemt) eraf gehaald. was weer meerdere uren werk , maar het zal een groot verschil geven