Zal mij eerst even voorstellen op dit forum van Peugeot liefhebbers.
Mark is mijn naam en ben woonachtig in Nederland plaats Roermond ( Midden-Limburg )
Bezit een Peugeot 205 GTI 1.9 U9 Griffe en als tweede auto een Peugeot 205 Forever 1.1 in de kleur Miami Bleu.
Nu komt het wil graag weer in een Peugeot 205 XS 1.4 rijden als tweede auto en de 205 Forever 1.1 gaat binnenkort de verkoop in.
Vroeger in 1996 heb ik een Peugeot 205 XS 1.4 gehad in de kleur Gris antraciet van het Bj`88 met een XY8-blok ( 80pk ) en veel rijplezier mee gehad,vanwege meer pk onder de kap en meer luxe in het interieur.
Vandaar ik opzoek ben naar een Peugeot 205 XS 1.4 maar nu in de kleur Gris Magnum M1TA van Bj`91,`92 of `93 vanwege de kleur mij aanspreekt,het beige stoffen interieur ( Zetels ),elec.ramen en meer vermogen TU3S - blok (85pk.)
Ik weet ze zijn schaars geworden,want het is zoeken naar een speld in een hooiberg.Maar hoop dat hier in België liefhebbers zijn die een 205 XS 1.4 bezitten in deze kleur Gris Magnum met kleurcode M1TA en hun auto willen aanbieden aan een liefhebber.
Hier foto van de kleur die ik zoek en het interieur;

Gr,Mark