Ik had graag nog een trekhaak geplaatst met 13-polige aansluiting op mijn Peugeot Partner Tepee bj. 10/2012 met parkeersensoren achteraan.
De garage waar ik hem heb bij aangekocht wist mij te vertellen dat ik gerust een vaste trekhaak kon monteren. De verkoper was zo vriendelijk om de trekhaak al in te leren/programmeren via de software.
Nu heb ik al enkele accessoires besteld en geplaatst via de Boutique. Terwijl ik moest wachten in de garage nam ik de tijd om even aan de magazijnier inlichtingen in te winnen. Hij wist mij te vertellen dat Peugeot altijd OEM trekhaken en bekabeling plaatst. Ze gebruiken dus geen trekhaken van het merk Bosal, Thule, Westfalia etc... . Idem voor de bekabeling. Geen bakjes van ECS etc ... omdat deze maar al te vaak storingen geven in combinatie met de OEM software.
Wat is jullie ervaring hier mee?
Tevens was de optie om een vaste trekhaak te nemen uit den boze aangezien ik parkeersensoren heb zitten achteraan... . Iemand enig idee of dit kan kloppen?
De prijs voor de plaatsing van een afneembare trekhaak met 13-polige connector bij een officiële dealer was er trouwens ook naar...780EUR.
Graag jullie bevindingen aub