Ik stel hier even men projectje winter 2013-2014 voor die hier wel al bekend was onder een ander lid , 205tunerke als ik mij niet vergis. Heb deze wagen overgenomen van hem en ermee 200 km naar huis gereden. Motor draaide goed al schokte de wagen enorm onder de 3000 toeren en liep de waterkoeling en de motorolie zo eruit. Dus meteen geen goede vaststellingen voor een gezonde start. Vrijdagavond naar een motorrevisie bedrijf gereden om een vaststelling te doen en besloten om oor een goede 1500€ een volledige revisie te doen van de motor, nieuwe segmenten, pistons, krukaslagers enz... Dus dit wordt hier meteen de nieuwste motor in zijn soort.
Qua carroserie is er ook wel nog wat werk, dus hebben we beslist om wanneer de motor eruit is, de wagen volledig te herspuiten. Ook de motorruimte krijgt een nieuwe beurt, ik wil van deze 205 echt een prachtstuk maken, waar ik niet moet van beschaamd zijn om er ergens mee toe te komen, maar belangrijker, een stukje geschiedenis terug nieuw leven in te blazen. Wil de wagen zo origineel mogelijk terug hernieuwen.
Zal hier een beetje het verhaal laten meevolgen met jullie om dan uiteindelijk het nieuwe meetingseizoen 2014 met deze derde telg uit onze collectie te laten meegenieten.
Steve