zonder in herhaling te willen vallen: ja het was weer een heerlijke dag. Deze keer copiloot geweest bij 308 en maar 1 keertje verkeerd gereden wegens een onduidelijkheid in de roadboek. Maar voor de rest was die 'AF'. Goede wegen, mooi landschap en vooral chance met het weer. Jammer dat ik niet meer foto's heb kunnen maken, maar aanwijzingen lezen en voorzeggen en dan nog eens foto's trekken... nope. Ik ben nog geen vrouw
Op Francorchamps nog een 206 gti naar de eeuwige jachtvelden zien verdwijnen na wel een spectaculaire schuiver in de bandenmuur. Het toont eens te meer dat bij die reeksen op het scherp van de snede gereden wordt. Jammer dat peugeot belgië er niet meer reclame voor maakt want het spektakel gehalte ligt vaak heel hoog tijdens de races.
Daarna een kleine racestint richting museum Stavelot dat ik enkel maar kan samenvatten als : klein maar zeer fijn. Mooi hoe de historiek achter Francorchamps hier wordt tentoon gesteld.
En 's avonds de gezellige bbq ten huize Darl'mat en echtgenote Gerda. Dank u is niet genoeg voor het ter beschikking stellen van jullie privé eigendom. Vooral de voorbereidingen de dag ervoor (opzetten van tafels, tent, enz) en de dag zelf (Gerda die het eten heeft klaargemaakt) laten ook hier duidelijk zien dat we toch meer zijn dan enkel maar een "autoclubke". Feit dat Dennis hier met vrouw en kind aanwezig was, geeft voor mij aan dat het wel 'snor' zit.
Mijn deel van de (onbewerkte) foto's:
http://s882.photobucket.com/albums/ac29 ... ne%202011/