Ken 207 shootje p39
Moderator: P-unit
Hehe, Ik kan geen foto's bekijken op de pc op mn werk hier, maar aan de link te zien ( en vie pug207club
) heb je de angel eyez van Jarno gekocht
Denk wel dat ze dr mooi zouden uitzien op uw snuitje.
Anders zou ik ze gekocht hebben, maar SKG wou geen refund geven, nadat ik 5 maand al aan het wachten ben, zou ik de mijne volgend weekend normaal moeten ontvangen...
Wagen ziet er echt mooi uit, nog veel tuning- en rijplezier gewenst.
Grtz
Anders zou ik ze gekocht hebben, maar SKG wou geen refund geven, nadat ik 5 maand al aan het wachten ben, zou ik de mijne volgend weekend normaal moeten ontvangen...
Wagen ziet er echt mooi uit, nog veel tuning- en rijplezier gewenst.
Grtz
ik hoop voor u, Sparco, da ze werkelijk gaan aankomen
@ Ken: denk ook da het mooi gaat staan. ge hebt al donker aan uw velgen en met die koplampen ziet de auto er gemener uit.
Die 3 leds kunt ge nog aanpassen ook, dus bv. da ze altijd branden, of enkel met uw standlichten, enkel met uw dimlichten, ...
ze staan nu met de gewone lichten gekoppeld ma ge zult wel zien als ge ze komt halen. stekkerke in en ze werken
@ Ken: denk ook da het mooi gaat staan. ge hebt al donker aan uw velgen en met die koplampen ziet de auto er gemener uit.
Die 3 leds kunt ge nog aanpassen ook, dus bv. da ze altijd branden, of enkel met uw standlichten, enkel met uw dimlichten, ...
ze staan nu met de gewone lichten gekoppeld ma ge zult wel zien als ge ze komt halen. stekkerke in en ze werken
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Jarno_ve/sign-1.jpg[/img]
khoopet dat mooi zal staan eJarno schreef:ik hoop voor u, Sparco, da ze werkelijk gaan aankomen![]()
kun jij da al aanpasse dat de ledjes enkel branden als de standlichten branden?
ik spreek je nog wel op msn e