advertentie All about details reclame

Solstice Coupe --> 406 coupe

Oudere topics

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9547
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

hebt ge geen garantie op de auto? Normaal gezien als ge die bij een handelaar gekocht hebt hebt ge daar een jaar garantie op...
Als het de turbo is, dan moet hij die maar betalen en niet gij.
benny
Berichten: 121
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 12:52

Bericht door benny »

idd als die van bij een handelaar komt is 1 jaar garantie WETTELIJK VERPLICHT

tis natuurlijk zeer de kwestie wat onder garantie valt en wat niet :roll:
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Ja ik heb 1 jaar garantie, maar zoals Benny zegt, wat valt er onder de garantie en wa nie :? Ik ga dus eerst da electro klepje vervangen, is het dat niet, word contact opgenomen met de handelaar :wink:
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Bericht door Cult »

de roetfilter??

das toch geen vast gedeelte van uwe wagen??

das weer zever zenne van de controle... :roll:

uw wagen moet 9 cm liggen gemeten op de VASTE delen.. :!: [/url]
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

De roetfilter staat gemonteerd in het midden van de auto juist achter de motor, het was dus die 1cm die het plankje deed omvallen he, als ik nu een benzine versie had gehad, was het geen probleem. En die wat de keuring deed kende der precies ook nix van, want volgens hem was het de "iets" van de uitlaat wat zou geraakt hebben :roll:

Maja, laat ons hopen dat de WD40 z'n werk doet en ik de veren nu hoger kan draaien, dan is da probleem zo van de baan :wink:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6179
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

k vrees nog altijd dat t op de turbo gaat uitdraaien...en normaal gezien is die turbo wel garantie, is geen normaal slijtage onderdeel zoals banden en remmen, langsgaan waar ge em gekocht hebt en dan zeggen wat ge aan de hand hebt met bestek van de garage

waar ik de mijne gekocht heb had k ook een jaar garantie, kerel zei zelfs al ik binne t jaar menne motor kapot reed t voor zijn rekening was...ne fatsoenlijke handelaar zal daar wel een verzekering ofzo voor hebben
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Mercikes voor de info :wink:
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Net terug van de garage met zoals verwacht niet zo goed nieuws :( De turbo is dus naar de botten he Dus moet er nen nieuwe turbo komen zoals Pug(z)ot al zei. Kostprijs van 1.460? all inclus. Dus heb dan maar den turbo laten bestellen, want als ik m'n auto weer naar Ham moet brengen weet ik niet wat ermee gebeurd en ben ik hem 3 tot 4 dagen kwijt, want kan er moeilijk geraken, kmoet wachten tot m'n ouders kunnen + kmoet vanaf volgende week ook opnieuw naar school en de school ligt op een industrie terrein dus daar geraken met een bus is ook al moeilijker + ben ook niet zeker of die ook wel de juiste onderdelen gebruikt, toen dat ze in genk m'n remmen nakeken hadden ze gezien dat de remblokjes van een ander soort of type was, dus niet voor m'n coup?.
En nu dat ik de turbo in genk laat plaatsen ben ik tenminste zeker dat het tegoei gedaan is en me dus daar geen zorgen meer hoef over te maken.
Vrijdag zou den turbo daar zijn, dus zal die ergens van volgende week geplaatst worden.
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9547
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

ge laat die dus op eigen kosten plaatsen?

En de garantie dan? Voor 1400 ? zou ik fameus van mijn kloten gaan maken :wink:
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

Same as Flappy !!
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Daarjuist naar de handelaar gebeld en het probleem nogmaals uitgelegd, dan 2de persoon aan de lijn gehad, daar nogmaal m'n zeg gedaan, toen kreeg ik uiteindelijk te horen: "kunt ge hem maandag binnebrengen?" Dus maandag gaat de auto voor waarschijnlijk meer als een week naar de Peugeot garage in Herentals. Zij gingen zelf onderzoeken wat het probleem was en ik zou dan nog wel iets horen. Dus word hij nu hopelijk op de kosten van de handelaar gemaakt en dan nu maar hopen dat er geen problemen meer voorkomen met de turbo als die eenmaal gemaakt is.
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Otto binnegebracht daarstrax en nu maar hopen da het snel in orde komt :wink:

En dan hier m'n momentele vervoer :P

Afbeelding
Afbeelding

Groetjes
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
Tyions
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 05 feb 2007, 22:21
Locatie: Opglabbeek

Bericht door Tyions »

nette vervang wagen!! haha lijkt me tof om daarin te rijden :wink:
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Dit is echt enorm fijn om daarin te rijden, zeker als je ontspannen wilt rijden, veel luxe enzo. 8)
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Auto nog steeds niet terug van handelaar, dus zal de coup? morgen er niet bij zijn :cry: Maar ik kom wel af met de 607 :wink:

En dan nu ff over nen andere pug :D
Ik ben gisteren naar overpelt gegaan om es te kijke bij de auto afbraak of ze verchroomde binnenklinken en/of houtafwerking voor menne coup?. Niks dus :( Maar kwam uit op nog een school interieur'ke van nen 206, ik denk dat het uit nen XS komt, half leer met alcantara op de deuren en op gedeelte van stoel. Dus heb ik da gistere al maar ingebouwd en voila hier zijn de foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier het verschil tussen "oude" zetels en "nieuwe"
Afbeelding

Groetjes
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”