advertentie C&C reclame

Race Wars @ zolder

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

206sw
Berichten: 179
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 20:11
Locatie: scherpenheuvel

Bericht door 206sw »

Het was zeer spijtig dat we niet zijn kunnen binnenrijden, we hadden thans een ganse groep gemotiveerde pug-liefhebbers bij elkaar vandaag.

Dat het terrein vol staat daar kan volgens mij iets aan gebeuren door zoals bert (lrd) ook zei een lichte selectie te doen en een bezoekersparking in te richten.

@ Cult, ge hebt nog geprobeerd ons in de juiste richting te zetten maar heeft niet mogen helpen. Wil hier niet komen mouwvegen, maar toch merci voor de moeite.

Het voorrijden van de top-25 was sjiek, de circle of gold stond dan ook vol met knappe wagens. De rest heb ik niet gezien :oops: maar het was toch een leuke dag verder.

Dinsdag :arrow: Boom-De Schorre :arrow: All Round Mania

http://forum.pugdrivers.be/viewtopic.php?t=2554
[url=http://imageshack.us][img]http://img77.imageshack.us/img77/6111/014by7.png[/img][/url]
Roene
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 17:56
Locatie: Maldegem

Bericht door Roene »

Zijn er toevallig al foto's online? Normaal ging ik ook meekomen maar zat met een feestje :wink:
[img]http://www.9lives.be/forum/images/smilies/puke.gif[/img]
BC
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 19:19
Contacteer:

Bericht door BC »

toen straks ene uur met pech in houthalen gestaan. en in een gangetje van 50 na huis gebold.
kom bij de garage aan.
we halen de bodem plaat weg, vinden we 2 stukken metaal van zo een 7 cm lang op 1 cm.

niet te vinden van waar het komt. dus ergens van losgesprongen, (nog geluk da het nie tussen de distributieriem is gekomen !!!)
toen zagen we veilsel op de lager van de aircocompressie zitten + een klein beetje speling op zit (de speling is normaal maar we vonden niks anders). ja lap met de bibber in de benen gevraagd wa da kan kosten.
rond de 700? voor de aircocompressie niet geplaatst en gevuld.
menne dag was na de knoppe!

en toen zagen we iets blinkent zitten tussen de polie. jaja , van daar kwam het metaal. dus in de polie zit ene dun laagje metaal tussen de rubbers in. en dat was er tussen uit geschoten.
nu vallen de kosten nog mee , maar is altijd te veel :cry:

wat een rot dag !!!
BC Peugeot 206 XS HDI full options
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

kan der nie aan doen ma kvon de het zeker geslaagd vandaag. hadde een schoon plekske opt circuit, nie al te druk en lekker int zonneke. en ja der stonden wel veel met plamuur maar over de standaard wagens kan ik niks zegge. gisteren zegge ze hier allemaal da het nie uitmaakt da ge het vo de fun moe doen en nu moete de standaard wagens weg en moge ze niemer binne :? kvond het ook vree spijtig om de pug drivers nie te zien staan ma kvin da eerlijk gezegd nie echt een reden om op 2dage tijd van mening te veranderen. ale das mijn gedacht he.
vo de rest wast dik in orde en volgend jaar zeker trg

grtz
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

Jah, wat moet een mens zeggen :?

Zal eigelijk beginnen bij het begin. SUPERZALIG was het deze morgen om te zien hoeveel gemotiveerde pugdrivers er aanwezig waren bij Pug(z)ot. Nooit gedacht met zoveel te kunnen vertrekken richting circuit :D Weer wat volk leren kennen, bangelijk sfeertje...

Tot zover het fijne begin :evil:
Dat het aanschuiven werd aan de inkom, leek mij de meest logische zaak die er was, het is immers een mega-event 8) Dat we uiteindelijk op 200m voor de inkom 180? rechtsomkeer maakten, was al minder mijn ding, maar ja.. als iemand zegt via de hoofdingang binnen te komen zodat we allen samen kunnen staan, neem ik dit nog aan. Maar helaas besliste het comit? dat er geen plaats meer was.... Kan hier iets aan gedaan worden? In mijn ogen, zeer zeker. Als je snamiddags meer dan de helft van de wagens op het circuit in opbouw of standaard ziet.. dan ruikt dit voor mij naar een zuiver winstbejag zonder rekening te houden met de tuningwereld. Natuurlijk wil iedereen sprinten, natuurlijk staan die dan ook binnen de omheining :roll: Kvond het gwn KLOTE dat er geen 'selectie' gehouden werd om op het circuit zelf te staan :evil: met alle gevolgen van dien... :roll:
Ik ga ook niet zeggen dat indien we bleven aanschuiven we halverwege de rij ineens zouden te horen krijgen dat niemand meer binnnen mag. Dan was het beter zo dan de ene helft wel en de andere helft niet binnen. :?
Laat mij wel even duidelijk stellen, ik werp niemand een steen toe... zelfs de organisatie niet... maar mij zien ze daar volgend jaar nie meer...
Meer ga ik hier nie mer op zeggen want het gaat toch geen zak uitmaken, voor mij begon de dag goed, verliep die in mineur tot als we terug in Lummen waren.. daar was het al heel wat beter :D

@ Arnold: aangename kennismaking... vind het balen voor jou man, al die afstand en wat krijg je in retour, een halve klotedag.
@ al de rest die er deze morgen bij was: ik vind het jammer voor al diegenen die er voor de eerste keer bij waren. Hopelijk zorgt dit voor geen demotivatie naar de volgende meetings toe :wink: We hebben bewezen dat we als CLUB ergens kunnen aanwezig zijn.. Let's keep it this way. :D

De enkele foto's die ik in de rapte heb kunnen nemen, volgen nog wel.

Greetz
David
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Bericht door Jethro »

Ik vond het de moeite waard, 'smorges met 106ke en nog wa man meegereden en wa pic's getrokken.
Kzet nu alleen de Peugeots derop want anders zijn we morge nog bezig :lol:
Wel jammer dat de Pugdrivers nergens te bespeuren waren...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

all?, dan heb ik er toch goed aan gedaan om niet mee te komen.

Hier twee sfeerfoto's van Lummen:

pugzot die de leiding nam:

Afbeelding

de dorpsge... euhm lrd die afsloot:

Afbeelding

ik zal de foto's doorsturen naar lrd, moet hij maar zien of hij ze de moeite vindt om op de site te zetten :wink:
pug306hdi
Berichten: 414
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 20:16

Bericht door pug306hdi »

kort en bondig: FLOP

meer standaard wagens en sjink bakken dan klassewagens...
het enige positieve:
1/ het weer
2/ circle of gold

=> zeker zijn 12 euro niet waard!!
peugeotlover
Pug Driver
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:52
Locatie: riemst-millen (B)
Contacteer:

Bericht door peugeotlover »

ben er geweest vorig jaar niet en volgend jaar ook niet :roll:

wat een standaard wagenpark en under construction team was ook daar :wink:
voor de rest stonden er wel wat mooie wagens
het weer was zeer goed
[img]http://img458.imageshack.us/img458/2926/firma23dh.gif[/img]
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

@flappy : wa een foto weeral :D

stuur ze maar door dan maak ik daar een gallery van ;)
GreenPug
Berichten: 73
Lid geworden op: do 19 jan 2006, 20:12

Bericht door GreenPug »

ik ben niet geweest naar zolder, het was al te laat toen ik opstond :oops:

na de reacties hier gelezen te hebben, vind ik het heel erg voor al de aanwezige pugdrivers da jullie niet binnen mochten/konden staan :shock:

er zitten toch wel wat topauto's bij die het zeker verdienen om direct binnen te staan, je zou voor minder teleurgesteld zijn, maar ja...
Make your presence felt
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4720
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Was eigenlijk niet slecht.

Organisatorisch kunnen er altijd verbeteringen, maar als die opgelost zijn zullen andere problemen wel de kop op steken.

Met 25 wagens rijden over 6a7 km geeft echter al een probleem.

Hieruit moeten we besluiten trekken, zeker voor Schweinfurt.
Ge kunt als groep vertrekken, maar midden in de groep moeten nog leidende wagens zitten voor als de groep uiteenvalt.
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

das wel waar, ma 6a7 km met rotondes, kruispunten enzo is wel wa anders dan 400 km autostrade h? :)
jefke
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 19 mar 2007, 18:01
Locatie: evergem

Bericht door jefke »

autostrade zijn rechte stukken h? :p idd rotondes is idd wel kut als je met een groep rijdt
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4720
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Als het lukt, zoveel te beter, is er een backup, nog beter he :wink:

Gemaakte afspraken goed doornemen en de laatste dag nog eens checken is aan te raden.
Zowel in een organisatie als in een afspraak kunnen fouten slopen, als iedereen meewerkt zullen de fouten er de laatste dag bijna allemaal uit zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”