Race Wars @ zolder
Moderator: P-unit
Het was zeer spijtig dat we niet zijn kunnen binnenrijden, we hadden thans een ganse groep gemotiveerde pug-liefhebbers bij elkaar vandaag.
Dat het terrein vol staat daar kan volgens mij iets aan gebeuren door zoals bert (lrd) ook zei een lichte selectie te doen en een bezoekersparking in te richten.
@ Cult, ge hebt nog geprobeerd ons in de juiste richting te zetten maar heeft niet mogen helpen. Wil hier niet komen mouwvegen, maar toch merci voor de moeite.
Het voorrijden van de top-25 was sjiek, de circle of gold stond dan ook vol met knappe wagens. De rest heb ik niet gezien maar het was toch een leuke dag verder.
Dinsdag Boom-De Schorre All Round Mania
http://forum.pugdrivers.be/viewtopic.php?t=2554
Dat het terrein vol staat daar kan volgens mij iets aan gebeuren door zoals bert (lrd) ook zei een lichte selectie te doen en een bezoekersparking in te richten.
@ Cult, ge hebt nog geprobeerd ons in de juiste richting te zetten maar heeft niet mogen helpen. Wil hier niet komen mouwvegen, maar toch merci voor de moeite.
Het voorrijden van de top-25 was sjiek, de circle of gold stond dan ook vol met knappe wagens. De rest heb ik niet gezien maar het was toch een leuke dag verder.
Dinsdag Boom-De Schorre All Round Mania
http://forum.pugdrivers.be/viewtopic.php?t=2554
[url=http://imageshack.us][img]http://img77.imageshack.us/img77/6111/014by7.png[/img][/url]
toen straks ene uur met pech in houthalen gestaan. en in een gangetje van 50 na huis gebold.
kom bij de garage aan.
we halen de bodem plaat weg, vinden we 2 stukken metaal van zo een 7 cm lang op 1 cm.
niet te vinden van waar het komt. dus ergens van losgesprongen, (nog geluk da het nie tussen de distributieriem is gekomen !!!)
toen zagen we veilsel op de lager van de aircocompressie zitten + een klein beetje speling op zit (de speling is normaal maar we vonden niks anders). ja lap met de bibber in de benen gevraagd wa da kan kosten.
rond de 700? voor de aircocompressie niet geplaatst en gevuld.
menne dag was na de knoppe!
en toen zagen we iets blinkent zitten tussen de polie. jaja , van daar kwam het metaal. dus in de polie zit ene dun laagje metaal tussen de rubbers in. en dat was er tussen uit geschoten.
nu vallen de kosten nog mee , maar is altijd te veel
wat een rot dag !!!
kom bij de garage aan.
we halen de bodem plaat weg, vinden we 2 stukken metaal van zo een 7 cm lang op 1 cm.
niet te vinden van waar het komt. dus ergens van losgesprongen, (nog geluk da het nie tussen de distributieriem is gekomen !!!)
toen zagen we veilsel op de lager van de aircocompressie zitten + een klein beetje speling op zit (de speling is normaal maar we vonden niks anders). ja lap met de bibber in de benen gevraagd wa da kan kosten.
rond de 700? voor de aircocompressie niet geplaatst en gevuld.
menne dag was na de knoppe!
en toen zagen we iets blinkent zitten tussen de polie. jaja , van daar kwam het metaal. dus in de polie zit ene dun laagje metaal tussen de rubbers in. en dat was er tussen uit geschoten.
nu vallen de kosten nog mee , maar is altijd te veel
wat een rot dag !!!
BC Peugeot 206 XS HDI full options
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
kan der nie aan doen ma kvon de het zeker geslaagd vandaag. hadde een schoon plekske opt circuit, nie al te druk en lekker int zonneke. en ja der stonden wel veel met plamuur maar over de standaard wagens kan ik niks zegge. gisteren zegge ze hier allemaal da het nie uitmaakt da ge het vo de fun moe doen en nu moete de standaard wagens weg en moge ze niemer binne kvond het ook vree spijtig om de pug drivers nie te zien staan ma kvin da eerlijk gezegd nie echt een reden om op 2dage tijd van mening te veranderen. ale das mijn gedacht he.
vo de rest wast dik in orde en volgend jaar zeker trg
grtz
vo de rest wast dik in orde en volgend jaar zeker trg
grtz
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
- Locatie: Oiljst
Jah, wat moet een mens zeggen
Zal eigelijk beginnen bij het begin. SUPERZALIG was het deze morgen om te zien hoeveel gemotiveerde pugdrivers er aanwezig waren bij Pug(z)ot. Nooit gedacht met zoveel te kunnen vertrekken richting circuit Weer wat volk leren kennen, bangelijk sfeertje...
Tot zover het fijne begin
Dat het aanschuiven werd aan de inkom, leek mij de meest logische zaak die er was, het is immers een mega-event Dat we uiteindelijk op 200m voor de inkom 180? rechtsomkeer maakten, was al minder mijn ding, maar ja.. als iemand zegt via de hoofdingang binnen te komen zodat we allen samen kunnen staan, neem ik dit nog aan. Maar helaas besliste het comit? dat er geen plaats meer was.... Kan hier iets aan gedaan worden? In mijn ogen, zeer zeker. Als je snamiddags meer dan de helft van de wagens op het circuit in opbouw of standaard ziet.. dan ruikt dit voor mij naar een zuiver winstbejag zonder rekening te houden met de tuningwereld. Natuurlijk wil iedereen sprinten, natuurlijk staan die dan ook binnen de omheining Kvond het gwn KLOTE dat er geen 'selectie' gehouden werd om op het circuit zelf te staan met alle gevolgen van dien...
Ik ga ook niet zeggen dat indien we bleven aanschuiven we halverwege de rij ineens zouden te horen krijgen dat niemand meer binnnen mag. Dan was het beter zo dan de ene helft wel en de andere helft niet binnen.
Laat mij wel even duidelijk stellen, ik werp niemand een steen toe... zelfs de organisatie niet... maar mij zien ze daar volgend jaar nie meer...
Meer ga ik hier nie mer op zeggen want het gaat toch geen zak uitmaken, voor mij begon de dag goed, verliep die in mineur tot als we terug in Lummen waren.. daar was het al heel wat beter
@ Arnold: aangename kennismaking... vind het balen voor jou man, al die afstand en wat krijg je in retour, een halve klotedag.
@ al de rest die er deze morgen bij was: ik vind het jammer voor al diegenen die er voor de eerste keer bij waren. Hopelijk zorgt dit voor geen demotivatie naar de volgende meetings toe We hebben bewezen dat we als CLUB ergens kunnen aanwezig zijn.. Let's keep it this way.
De enkele foto's die ik in de rapte heb kunnen nemen, volgen nog wel.
Greetz
David
Zal eigelijk beginnen bij het begin. SUPERZALIG was het deze morgen om te zien hoeveel gemotiveerde pugdrivers er aanwezig waren bij Pug(z)ot. Nooit gedacht met zoveel te kunnen vertrekken richting circuit Weer wat volk leren kennen, bangelijk sfeertje...
Tot zover het fijne begin
Dat het aanschuiven werd aan de inkom, leek mij de meest logische zaak die er was, het is immers een mega-event Dat we uiteindelijk op 200m voor de inkom 180? rechtsomkeer maakten, was al minder mijn ding, maar ja.. als iemand zegt via de hoofdingang binnen te komen zodat we allen samen kunnen staan, neem ik dit nog aan. Maar helaas besliste het comit? dat er geen plaats meer was.... Kan hier iets aan gedaan worden? In mijn ogen, zeer zeker. Als je snamiddags meer dan de helft van de wagens op het circuit in opbouw of standaard ziet.. dan ruikt dit voor mij naar een zuiver winstbejag zonder rekening te houden met de tuningwereld. Natuurlijk wil iedereen sprinten, natuurlijk staan die dan ook binnen de omheining Kvond het gwn KLOTE dat er geen 'selectie' gehouden werd om op het circuit zelf te staan met alle gevolgen van dien...
Ik ga ook niet zeggen dat indien we bleven aanschuiven we halverwege de rij ineens zouden te horen krijgen dat niemand meer binnnen mag. Dan was het beter zo dan de ene helft wel en de andere helft niet binnen.
Laat mij wel even duidelijk stellen, ik werp niemand een steen toe... zelfs de organisatie niet... maar mij zien ze daar volgend jaar nie meer...
Meer ga ik hier nie mer op zeggen want het gaat toch geen zak uitmaken, voor mij begon de dag goed, verliep die in mineur tot als we terug in Lummen waren.. daar was het al heel wat beter
@ Arnold: aangename kennismaking... vind het balen voor jou man, al die afstand en wat krijg je in retour, een halve klotedag.
@ al de rest die er deze morgen bij was: ik vind het jammer voor al diegenen die er voor de eerste keer bij waren. Hopelijk zorgt dit voor geen demotivatie naar de volgende meetings toe We hebben bewezen dat we als CLUB ergens kunnen aanwezig zijn.. Let's keep it this way.
De enkele foto's die ik in de rapte heb kunnen nemen, volgen nog wel.
Greetz
David
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
-
- Pug Driver
- Berichten: 463
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:52
- Locatie: riemst-millen (B)
- Contacteer:
ik ben niet geweest naar zolder, het was al te laat toen ik opstond
na de reacties hier gelezen te hebben, vind ik het heel erg voor al de aanwezige pugdrivers da jullie niet binnen mochten/konden staan
er zitten toch wel wat topauto's bij die het zeker verdienen om direct binnen te staan, je zou voor minder teleurgesteld zijn, maar ja...
na de reacties hier gelezen te hebben, vind ik het heel erg voor al de aanwezige pugdrivers da jullie niet binnen mochten/konden staan
er zitten toch wel wat topauto's bij die het zeker verdienen om direct binnen te staan, je zou voor minder teleurgesteld zijn, maar ja...
Make your presence felt
-
- Pug Driver
- Berichten: 4720
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Was eigenlijk niet slecht.
Organisatorisch kunnen er altijd verbeteringen, maar als die opgelost zijn zullen andere problemen wel de kop op steken.
Met 25 wagens rijden over 6a7 km geeft echter al een probleem.
Hieruit moeten we besluiten trekken, zeker voor Schweinfurt.
Ge kunt als groep vertrekken, maar midden in de groep moeten nog leidende wagens zitten voor als de groep uiteenvalt.
Organisatorisch kunnen er altijd verbeteringen, maar als die opgelost zijn zullen andere problemen wel de kop op steken.
Met 25 wagens rijden over 6a7 km geeft echter al een probleem.
Hieruit moeten we besluiten trekken, zeker voor Schweinfurt.
Ge kunt als groep vertrekken, maar midden in de groep moeten nog leidende wagens zitten voor als de groep uiteenvalt.