jurgen_s schreef:kodak mee, maar geen 1 foto getrokken. Ik heb tony heeeeeeeeeeel hard zijn best zien doen om weeral geweldige foto's te trekken.
Sssssst, comedia del arte
Zal ze proberen ze hier spoedig op te krijgen
Gisteren stond even mijn hoofd er niet naar met de problemen aan de dailly's, maar vrouwlief me dan toch overtuigd om te komen. En gelukkig maar. Vanmorgen dan nog in de miezer regen de 309 in bad gestopt en wat later met ons gezinnetje de wagen in en op weg naar Pugday. Na een lange winter voelt het toch o zo geweldig om achteruit in te parkeren op zijn "meetings" en de meeting "309" plaat nog eens kunnen op te hangen. Binnen was het natuurlijk weer de vertrouwde gezellige Peugeot sfeer zoals we dat al jaren kennen. Beetje snuffelen tussen het aanwezige Peugeot materiaal, babbeltje hier, babbeltje daar, spoilertje op de wagen proberen wat uiteindelijk toch maar vloekte : mrgreen: , toertje foto's maken, en overheerlijke spaghetti eten. Geweldig om terug te zijn na de sombere wintermaanden!!!
Het was natuurlijk ook een nieuw begin als Peugeot Club België; we zagen oude vertrouwde gezichten (en bijhorende wagens), maar ook zeer veel nieuwe gezichten (en nieuwe gezichten die we wel al eens ergens gezien hadden). Ik stond eerlijk gezegd eerste sceptisch tegenover de fusie, maar het lijkt nu een geslaagde mix met een leuke sfeer en fijne mensen. Dit kan het clubgebeuren weleens een flinke boost geven opnieuw. Kortom, de toekomst ziet er goed uit in mijn ogen.
Dit was ongetwijfeld weer een geslaagde dag die weer veel te snel voorbij was!
Het was zeer fijn iedereen terug te zien, en ik zou zeggen tot snel op de volgende bijeenkomst!