Gracias. Ik ben er zelf ook heel blij mee.
Ondertussen ook een begin gemaakt aan de voorste deurpanelen. Aangezien dit interieur uit een engelse auto komt passen de deurpanelen niet 1 op 1. Bij de CC zijn deze namelijk assymetrisch, de passagierskant heeft een extra handvat. Die zou nu dus aan de verkeerde kant komen te zitten, en dan zou het bedieningspaneel van de ruiten en spiegels aan de bestuurderskant niet meer passen. Ook zit er dan aan de passagierskant een groot gat omdat bij de engelse versie dat bedieningspaneel aan die kant zit.
Dus voor de passagierskant van mijn auto ga ik het engelse deurpaneel gebruiken, in combinatie met een bedieningspaneel uit een hatchback. Dan moet ik aan die kant alleen maar een beetje spelen met de kabels van de raambediening. Dat wordt dan zoiets:
Voor mijn bestuurdersdeur ga ik mijn huidige deurpaneel houden, en alleen de lederen inleg overbouwen. Daar zit nu een gat in dat te klein is, maar dat is geen probleem, dat kan altijd groter gemaakt worden. Dus de inleg heb ik losgemaakt van het engelse paneel door het langs achter los te boren.
Dat begin is ook weer gemaakt. Als ik over een paar dagen nog eens tijd heb kan ik er rustig aan verder werken.
Aangezien de deurpanelen er toch af moeten kan ik ook nog werk maken van wat extra entertainment. Ik was al vrij tevreden van de kwaliteit van het geluid in de CC, zeker in vergelijking met hoe het origineel in de break klonk. Maar ik heb er toch nog wat bitumen matjes in geplakt voor dat extra beetje. Daarnaast ook nog een USB box gekocht. Heb ik ook in de break en biedt, in combinatie met de originele radio, toch weer wat extra mogelijkheden zoals muziek afspelen van een USB-stick, een SD kaart of via een Aux-in.
Kastje ligt netjes in het handschoenkastje en de Aux-in kabel heb ik laten uitkomen in de middenconsole.
![Afbeelding](http://i66.tinypic.com/w6rz9y.jpg)