Dit is ze.
Aan de passagiers kant, de deuren zijn van de donor.
Aan de bestuurders kant zijn nog de originele deuren.
Deze is dus oorspronkelijk in duotone gespoten.
Al de rest is al volledig behandeld geweest, grondlak op gezet en vernis omdat de wagen buiten stond en anders het vocht in de grondlak trok. (Daarom blinkt hij zo)
motor zit er los in, maar kun je met de hand ronddraaien dus zit niet vast (wel ga ik hem eruit halen en volledig reviseren)
dit is het type zonder spiegels, enkel 1 op de gardebou links voor.
Ook een echte familialle en geen omgebouwde commercialle (familialle heeft de nr plaat in de bumper, commercialle op de klep zelf).
zoals je op de foto ook ziet zijn alle balken, wielkassen en plaatwerk nog goed.
De auto vanbinnen is al gestript en daar is nergens roest te vinden.
spatborden, emblemen, pinkers, grille, stuur, dashbord, assen, motor, versnellingsbak, zijlijsten, ect... alles zit er dubbel bij van de donor.
Enkel geen plaatwerk, dat is rot bij de donor.
Alle sloten en klinken werken nog, assen zijn volledig gereviseerd geweest en donker grijs gespoten net als de bodem.
Wagen is in 87 naar Nl gebracht voor restauratie maar is er nooit van gekomen en is dus ook nooit ingeschreven geweest in Nl.
Uit de originele documenten kan ik opmaken dat de wagen een goede 15 jaar gereden heeft en sindsdien op stal heeft gestaan. (letterlijk en figuurlijk, de gardebou linksvoor heeft een bluts van een koe die uitgebroken was)
Het enige wat ik nog moet achterhalen is de km stand.
De teller staat op 21, met de 1 al wat verdraait maar de 2, maar dat zou mij echt sterk lijken dat die zo weinig heeft. [emoji6]
de lak ben ik nog nie uit, en heb ik nog tijd voor. orgineel duo tone vind je bijna niet meer maar de originele kleuren vind ik niet mooi. We zien nog wel.
Normaal gaat ze eind deze, begin volgende week naar huis komen.