Hier een foto van mijn 5008 premium pack wit nacré )
Opties: parkeersensoren vooraan met parkeermodule, navigatie met bluetooth, afneembare trekhaak
en nu op zijn winters
Laatst gewijzigd door Azess op wo 25 jul 2012, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
de mijne is op gebied van storingen en defecten een regelrechte ramp. Na het verlof verander ik van garage, kga naar Tieltmotors gaan.
en met wat rij je nu?
Laat de remschijven maar vlakken dan, maar laat ook de achterste rubbers in de voorste draagarmen vervangen door de nieuwe exemplaren , zit ook een probleem mee
Int wit vindk de 5008 het schoonste , mooie wagen!
Bedankt voor het compliment!
Omdat de schijven al eens gevlakt waren, hebben ze nu nieuwe besteld.
De 5008 mag woensdag opnieuw binnen om alles te monteren.
Die rubbers zijn ook al eens vernieuwd door zwaardere exemplaren.
Het komt wel in orde
Grtz
Aangezien ik niets kan posten bij technische vragen:
HELP!!! Mijn 5008 blijft remschijven kromtrekken.
er gaan geen 10.000 km voorbij of er zijn al 1a 2 keer nieuwe remschijven en blokken gestoken.
45000 kms en al het 6e paar dat nu krom is.
Altijd originele schijven laten steken, en de laatste keer Brembo gestoken met opnieuw hetzelfde resultaat...
De garage weet ook geen raad meer, maar dit word een dure "hobby"
Ik moet er wel bij vertellen dat de auto door de carwash gaat en we hebben nu ondervonden dat het blijkbaar altijd gebeurd in de periode wanneer de winterwielen opzitten (lees grotere openingen in de velgen)(onderste foto)
Misschien kan het ook hiermee te maken hebben?
Alvast bedankt om mee te helpen denken!
hete remschijven en water er rechtstreeks opgespoten is nooit een goede combinatie. Misschien in het vervolg even 10 minuten wachten alvorens de carwash binnen te rijden.
Inderdaad Jurgen, maar ik denk er ook aan om de winterwielen te vervangen naar stalen velgen met wieldeksels. Zou ook al moeten schelen...
Heb nu maar weer Brembo's besteld en verse blokskes natuurlijk