gino 205 rallye en 106 gti
Moderator: P-unit
daar had ik ook al ff aan gedacht , maar dan zou het raar zijn dat hij wel goed ligt als ge op de uitlaatklep meet.
ik heb ook al is de nokkenas afgesteld op de inlaatklep , en daarna op de uitlaatklep gemeten , en ook hier kwam ik uit op een verschil van 17° tussen wat ik meet en wat ik zou moeten meten.
het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat de nokkenas niet goed gemaakt is , maar dat zou wel heel raar zijn
ik heb ook al is de nokkenas afgesteld op de inlaatklep , en daarna op de uitlaatklep gemeten , en ook hier kwam ik uit op een verschil van 17° tussen wat ik meet en wat ik zou moeten meten.
het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat de nokkenas niet goed gemaakt is , maar dat zou wel heel raar zijn
-
-
laten we hopen e
de nieuwe nokkenas steekt erin en is goed afgesteld geraakt
binnekort komt er misschien nog een inlaatcollector op van een 1.3 rallye , naart schijnt zou dat beter zijn , zelf zie ik niet direct veel voordelen van in , behalve dan het feit dat hij van alu is en ge hem nog wat kunt uitfrezen
de nieuwe nokkenas steekt erin en is goed afgesteld geraakt

binnekort komt er misschien nog een inlaatcollector op van een 1.3 rallye , naart schijnt zou dat beter zijn , zelf zie ik niet direct veel voordelen van in , behalve dan het feit dat hij van alu is en ge hem nog wat kunt uitfrezen
de motor van de crossauto steekt weer goed in elkaar , en dus zijn we gisteren naar de testbank geweest om te laten af stellen.
en deze keer was het resultaat al wat beter
.
hij had 136pk op 6200tr/min , en dan had hij wheelspin. waarschijnlijk omdat hij langs 1 kant op ne gewone schokdemper stond en de andere kant op ne proflex. als hij dus tot 8200tr doorgaat zal er nog een schoner resultaat uitkomen.
er moeten nog een paar kleine dingen aan gebeuren en dan is hij klaar voor mijn testwedstrijdje in ruislede deze zondag

en deze keer was het resultaat al wat beter

hij had 136pk op 6200tr/min , en dan had hij wheelspin. waarschijnlijk omdat hij langs 1 kant op ne gewone schokdemper stond en de andere kant op ne proflex. als hij dus tot 8200tr doorgaat zal er nog een schoner resultaat uitkomen.
er moeten nog een paar kleine dingen aan gebeuren en dan is hij klaar voor mijn testwedstrijdje in ruislede deze zondag

-
terug thuis se
1e manche : 2e aant rijden , op mijn twee wielen gegaan en als 4e geeindigd.
2e manche : 3e aant rijden , in ne put gegaan , en ik stak in de kant.
3e manche : niet meegereden , koppeling slipte door in de 2e manche , dus het was nogal nutteloos om te starten.
morgen of dinsdag zal ik een filmke plaatsen
1e manche : 2e aant rijden , op mijn twee wielen gegaan en als 4e geeindigd.
2e manche : 3e aant rijden , in ne put gegaan , en ik stak in de kant.
3e manche : niet meegereden , koppeling slipte door in de 2e manche , dus het was nogal nutteloos om te starten.
morgen of dinsdag zal ik een filmke plaatsen

-
tijd voor een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=3qrcf_hvp3Y
http://www.youtube.com/watch?v=3qrcf_hvp3Y