gino 205 rallye en 106 gti
Moderator: P-unit
ook dit weekend was het weer cross
spijtig genoeg zonder de peugeot deze keer.
onze andere auto heeft wel gereden.
hij heeft 1 manche 2e gereden , de 2e manche motor vastgelopen
thuis het carter eraf genomen , en het zag er niet zo goed uit

motor verder uitéén gehaald

ziet er dus niet zo goed uit.
de peugeot is gisteren naar de testbank gedaan en komt hopelijk deze week nog terug (het is namelijk zondag terug cross) , zoniet kom ik naar race wars
er stond eveneens nog ander schoons waar we hem hebben binnen gebracht

voor de rest ben ik ook stilletjesaan met de 106 gti begonnen: bumpers , motorkap, en spiegelkappen eraf gehaald en beginnen schuren, velgen geschuurd en hij staat er momenteel zo bij:

de 205 rallye heeft al een maand ofzo last van slippende koppeling, en daar ben ik dan ook maar is aan begonnen. krukas bourage lekte en er steekt weer een nieuwe in. en de koppeling is dan ook maar ineens vervangen door een kopere (voor als we naar zolder zouden komen
)

spijtig genoeg zonder de peugeot deze keer.
onze andere auto heeft wel gereden.
hij heeft 1 manche 2e gereden , de 2e manche motor vastgelopen

thuis het carter eraf genomen , en het zag er niet zo goed uit

motor verder uitéén gehaald

ziet er dus niet zo goed uit.
de peugeot is gisteren naar de testbank gedaan en komt hopelijk deze week nog terug (het is namelijk zondag terug cross) , zoniet kom ik naar race wars

er stond eveneens nog ander schoons waar we hem hebben binnen gebracht

voor de rest ben ik ook stilletjesaan met de 106 gti begonnen: bumpers , motorkap, en spiegelkappen eraf gehaald en beginnen schuren, velgen geschuurd en hij staat er momenteel zo bij:

de 205 rallye heeft al een maand ofzo last van slippende koppeling, en daar ben ik dan ook maar is aan begonnen. krukas bourage lekte en er steekt weer een nieuwe in. en de koppeling is dan ook maar ineens vervangen door een kopere (voor als we naar zolder zouden komen

-