dat begrijp ik haha maar heb het iedee dat die door de ankerplaten wordt tegengehouden.. hoe verwijder ik die? Heb al met schroevendraaier ertussen gezeten ma krijg niet losser dan halve cm..
dankzij een engels forum ben ik erachter gekomen hoe zo los moeten. daarna lieten de draagarmen meteen los. heb alleen 2 cm verschil. dus nog ff overnieuw aan 1 kant.
Eerst de afstand van uw naaf tot een gemarkeerd vast punt (bv wielboog) meten. Dan er voor zorgen dat uw torsiestaaf uit de draagarm EN uit het vast deel van uw as is. dan met een krik uw draagarm en rolmeter de gewenste verlaging instellen. Torsiestaaf terug erin kloppen en klaar. Verlagen tot op de millimeter precies.
Ja ik weet dat het met een 205-309... moeilijker is om de staaf helemaal eruit te krijgen, maar het is wel de enige juiste manier.
Ik vind het een prachtig zicht, ben jaloers op je velgen
En de uitlaat is niet mis, alleen klopt het plaatje precies niet omdat de demper onder de bumper uitkomt (als dit duidelijk is?)
het is een demper van een golf 2 heb speciaal voor deze gekozen omdat ze zo uitsteken. dat hoord bij deze demper.. dat vind ik de oldskool stijl die ik wil hebben..