Dank voor de complimenten allen!
Ik moet wel eerlijk bekennen dat dit nog foto's zijn van de vorige eigenaar, want ik ben zelf nog niet in de gelegenheid geweest om nieuwe foto's te maken. Zo mooi als op de foto's hierboven is-ie momenteel trouwens niet meer, want hij heeft weer een stevige poetsbeurt nodig (wat in het voorjaar ook weer gaat gebeuren).
Ook moeten we straks een paar beginnende roestplekjes gaan aanpakken (de hoek onderaan de deuren bij het achterscherm; de wielkast rechtsachter bij de dorpel en achter de linkerkoplamp), maar dat is niet zoveel werk, omdat er nog geen sprake is van serieuze rottigheid. Wederom staat dat ook voor het voorjaar op de planning.
Het interieur daarentegen verkeert echt nog in nieuwstaat. Zelfs de originele matjes liggen er nog in
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Enige nadeel is dat de zitting van de bestuurdersstoel wel heel erg zacht is geworden.... Eens kijken of ik daar even een nieuw/beter schuimkussen in kan krijgen.
Verder heb ik eigenlijk weinig plannen met beestje. Even op een rij:
- Poetsen/detailen
- Beginnende roest aanpakken
- Génération/Forever wieldeksels in de juiste kleur spuiten, zodat dat ook weer origineel smoelt. Moet dan de winterset gaan worden.
- 13" lichtmetaaltjes (model Roland Garros) aanschaffen als zomerset
- Houders raamschakelaars vervangen (zijn verweerd en lelijk)
- Nieuwe/andere raamschakelaars (markeringen van de huidige zijn volledig weggesleten)
- Achterruitenwisser repareren.
- Ruitensproeier achter repareren (spuitmondje ontbreekt)
- Van binnenuit verstelbare rechter buitenspiegel
En verder nog een keer deftige audio erin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
De analoge tuner uit '88 is een leuk detail, maar onderweg niet werkbaar, dus daar moet nog een keer een fatsoenlijke headunit voor komen (bij voorkeur met een retro uiterlijk, maar wel van alle gemakken voorzien) en een degelijke composet voorin.
De prioriteit ligt nu echter even bij de komende APK-keuring, aangezien ik dat voor 12 februari rond moet hebben en momenteel krijg ik hem zeker niet afgemeld, aangezien de hoofdremcilinder waarschijnlijk overleden is. Dat wordt deze week dus nog ff sleutelen.
KvH schreef:
natuurlijk, een beetje hobbymisvorming mag ik hier ook zeggen
plat, op wit verbreedstaal, en dit is TOP
Heb inderdaad nog overwogen het ding op Rallye-steelies te zetten, maar aangezien ik een setje 'new old stock' Roland Garros velgen voor weinig kan overnemen, gaan we voor volledig fabrieksorigineel 'full options'
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)