Edit: Hans, hebben die pts-velgen van u de banden er al rond? Zoudt ge ze anders es op de weegschaal willen leggen?
Moderator: P-unit

Dit verhaaltje is op een sisser uitgedraaid voor de belastingsdienst. Donderdag heb ik een brief gekregen dat ze geen verder dossier gaan opmaken en dat ik de betaling niet hoef te doen. (Kosten voor de belastingdienst: 2x een aangetekend schrijvenJoske schreef:Vandaag een aangetekende brief gekregen van de Federale overheidsdienst Financien.
Blijkbaar een of ander overijverig belastingsambtenaareske die thuis te weinig s*x krijgt.
Ik moet volgens haar "stellingneming" verkeersbelasting betalen op de GTi16 in de periode van 13-01-09 tot 27-04-09. Voor alle duidelijkheid dat is de tijd dat de GTi16 hier in de garage stond omdat het 1 te slecht weer was, 2 ik nog geen gelijkvormigheidsattest had, 3 ze nog naar de keuring moest, 4 ik nog geen nummerplaten had, 5 ik nog geen verzekering had.
MAW, bij de belastingen gaan ze er van uit dat ik 4 maand met een niet-ingeschreven nummerplaatloos onverzekerd voertuig rondgereden heb.
Nu moet ik dus "schriftelijk en gestaafd met de nodige bewijsstukken" haar "stellingneming" weerleggen.