advertentie Garage Kenens reclame

Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)

Oudere topics

Moderator: P-unit

Cult

Bericht door Cult »

off-topic...

Wa doet Jessika voor de kost?

Ferm tuinhuis,amaai :shock:
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Student Orthopedagogie ofzoiets. 8) :lol: :lol: :lol: :wink:
Two-Ohh-Six-Babe

Bericht door Two-Ohh-Six-Babe »

Mooie foto's!!! :wink:
Ik ben u nog geen enkele keer tegengekomen in 'Hoeselt City'... :?
Melone heeft thans h????le goeie ijs h? :wink: hihi

Groetjes Sara

ps: uw gardebous hebben goed dienst gedaan! thx :wink:
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Pfffffff, de 206 staat in de garage. Gisteren is er iets stevig beginnen rammelen. Eerste gedacht was reservewiel. Kon volgens de garage niks anders zijn. De schroef zat temens vast, dus warm stoken en vaster draaien. Beuh, da is het al zeker nie. Wat wel zal morgen uitwijzen, ma het zou wel es iets met de achteras kunnen zijn. Dus mijn velgen zijn voorlopig nie meer te koop. :cry:
Het zou zelfs kunnen dat de meet&greet in gevaar komt. :cry: :cry:
Morgen weten we meer. Ze gaan dan ook es kijken naar de voorophanging, want na 2 keer uitlijnen en velgen wisselen blijft hij naar rechts strekken en er zitten trillingen in het stuur boven de 110km/u.
Of draagarm in dit geval of veerschotel rechts die naar de zak is. (In geval van dit laatste dankzij Euroband Patrick in Lanaken) :cry:

Ik zit effe in de put nu. Vooral met het nieuws dat ik de pug misschien tot volgende week kwijt ben met da verlengd weekend. :oops:
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

damn das klote kerel, hoop da t rap opgelost is :?
Lrd
Contacteer:

Bericht door Lrd »

das minder :cry: hopen dat het nog gemaakt raakt h?. En dat het nie teveel schade is
Gtiler

Bericht door Gtiler »

Dju das wel minder.
Hopelijk val et al bij al nog mee
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
blue lion
Contacteer:

Bericht door blue lion »

dat is nooit plezant om zoiets tegen te komen he
hopelijk vallen de kosten mee en
wordt hij snel hersteld
grtz blue lion :wink:
highlander395

Bericht door highlander395 »

Shit vent, das wel spijtig nieuws natuurlijk, hopelijk valt het een beetje mee.... :wink:
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

als ik u zaterdag moet komen halen, geef dan maar een gil. Er bij zijn gaat ge!!
Darl'mat
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Thats the spirit Flappy
Ondertussen duimen we voor Jo
peugeotlover
Contacteer:

Bericht door peugeotlover »

kan het dat die auto af en toe op een parking kortbij de motten staat in tongeren :?: zie ander just dezelfde voorkant
[img]http://img458.imageshack.us/img458/2926/firma23dh.gif[/img]
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Yep auto stond soms op de motten.

De auto is terug thuis. 8)
Verdict: Achteras kapoet. :cry: :cry:
Uitleg van de garagist: Door mijn "extreme" verlaging en mijn "veel" te grote wielen is de veerweg van de achteras ipv 10cm nog 2cm ongeveer he. Nu doordat die altijd ongeveer op dezelfe plaats scharniert is het lager ingelopen in de as.
Als hem gezegd had dat het door de schokdempers komt die veel harder zijn, had ik het meer geloofd.

Maandag moet hem dus terug binnen omdat ik hem anders het heel lang weekend zou kwijt zijn. Veel kwaad kan het nie meer, want het is toch al te laat.
De auto zou op zijn minst 3 dagen daar moeten blijven. Maandag om te demonteren. Als dat lukt voor 11u kunnen ze nog stukken bestellen die dan dinsdag daar zijn om 14u. Daarom er ook nog woensdag bij.

T gaat dus geld kosten vrees ik.

Nu mijn gedacht, het kan zijn dat het daardoor komt, maar als ik hierthuis inrijdt komt mijn achterwiel van de grond, dus wordt de veerweg nog redelijk volledig doorlopen als ge het mij vraagt.
En waarom bij mij, ik lig zowa het hoogste van iedereen bij Pug Drivers.

Dus afwachten, de meeting ben ik zowiezo bij. (Merci flappy voor het voorstel) Alleen in het slechtste geval wordt het zonder mij naar de moffen. :cry:
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

hmja gebeurt nogal is bij sw'kes die extreem belast worden dat de lagers inlopen...

zou t ook straf vinden dat het komt door de verlaging of velgen, als ge LRD met zijn bijna 200 000 km bekijkt, ook lang plat gereden op 17ers, en nu op zijn stoppen, en dan kenny...

dat ge zo schuin moet inrijde zou mss wel kunnen, grote wielen wringen altijd feller op u lagers dan de standaart wielen...

jammer jo :cry:
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

T slecht nieuws kan echt nie op deze week.
Vandaag moeten uitwijken voor ene eikel met ene mondeo die dacht dat hem met ene jaguar onderweg was ofzo. Resultaat: Velg rechts voor geschuurd tegen een borduurke. :oops: :cry:

En alsof dat nog niet genoeg was, zitten mijn ma en pa op dit ogenblik vast in Munchen, de vlucht naar Brussel was al vertrokken, hun vlucht tussen Oslo en Munchen had 40min vertraging. Resultaat: Papa gaat morgen nie werken, ah nee hij is nog nie terug, nu dus vollop een oplossing aan het zoeken om de 206 om 8 u in tongeren te krijgen en zelf om half 8 in Zolder te zijn. :cry: :roll:
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”