Yep auto stond soms op de motten.
De auto is terug thuis.
Verdict: Achteras kapoet.

Uitleg van de garagist: Door mijn "extreme" verlaging en mijn "veel" te grote wielen is de veerweg van de achteras ipv 10cm nog 2cm ongeveer he. Nu doordat die altijd ongeveer op dezelfe plaats scharniert is het lager ingelopen in de as.
Als hem gezegd had dat het door de schokdempers komt die veel harder zijn, had ik het meer geloofd.
Maandag moet hem dus terug binnen omdat ik hem anders het heel lang weekend zou kwijt zijn. Veel kwaad kan het nie meer, want het is toch al te laat.
De auto zou op zijn minst 3 dagen daar moeten blijven. Maandag om te demonteren. Als dat lukt voor 11u kunnen ze nog stukken bestellen die dan dinsdag daar zijn om 14u. Daarom er ook nog woensdag bij.
T gaat dus geld kosten vrees ik.
Nu mijn gedacht, het kan zijn dat het daardoor komt, maar als ik hierthuis inrijdt komt mijn achterwiel van de grond, dus wordt de veerweg nog redelijk volledig doorlopen als ge het mij vraagt.
En waarom bij mij, ik lig zowa het hoogste van iedereen bij Pug Drivers.
Dus afwachten, de meeting ben ik zowiezo bij. (Merci flappy voor het voorstel) Alleen in het slechtste geval wordt het zonder mij naar de moffen.