advertentie Automotive Group reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

sparco

Bericht door sparco »

@ Michel; Thanks a lot 8)
@ Marty; Da was mijn gedacht ook, al moet dan wel nog het dak ook gedaan worden vind ik. Van zodra ik de koplampen heb, gaan ik m ns terug naar oranje soppen en dan eens posten om wat reacties te vergaren.

De poll is wel al vrij beslissend denk ik :lol:
Maja, dr zit toch al het JBL pack in, dus ik neem aan dat ik best nog wel wat kan wachten met de ICE. :D

Grtz
sparco

Bericht door sparco »

Toch zalig die winterpret :lol:
Ik maak ieder jaar de gewoonte, van zodra er wat sneeuw ligt, om even een verlaten parking op te zoeken en even wat gaan te spelen met de auto.
Goed om even de reflexen te trainen 8)
Alleen jammer dat dit jaar het eerste jaar is dat de wagen verlaagd was, was niet zo makkelijk als anders :D
Toch even enige vorm van frustaties op de wereld los laten, gisterenavond reed ik namelijk op de E314, hoeveel mensen ik niet zag rijden met hun mistlichten aan, terwijl dit helemaal niet aan de orde was gisterenavond.
Ook zag ik op een gegeven moment een camionnette op de pechstrook staan, met de snuit in de verkeerde richting, tegen een brugpijler... :shock: Hoe slagen de mensen er toch in om op de autostrade gaan te schijven, er lag een hele hoop sneeuw en het was inderdaad glad, maar dan moet je je snelheid en afstand maar aanpassen he, ikzelf reed 50/60 met een afstand van 50 a 100 meter en dan vinden sommige mensen het nog steeds nodig om slechts een lengte tussen te laten of toch nog voorbij gaan te steken, zelfs vrachtwagens! Mijn wagen werd werkelijk bekogeld door sneeuwklonters, in dergelijke maten dat ze zelfs over mn dak vlogen en mn zicht bij momenten herleid werd tot 0! :x
Velen mogen volgens mij dan nog van geluk spraken, dat volgens mn thermometer in de wagen, de temp. gisterenavond niet onder de 0 is gegaan. Ik heb dus dan ook geen compassie met de meeste mensen die gisteren verrast werden door gladheid, het is meestal hun eigen fout! :?
Op de afrit van de NoodZuid richting Peer, was het zo glad, dat ik bij 10km/u begon te schuiven, dan brengen de slipcursussen e.d. wel hun geld op en ook de "training" die ik altij uitvoer op de verlaten parkings, op die manier kon ik me gisteren toch nog uit een hachelijke situatie redden, want dat is een verraderlijk, klein, scherp bochtje en ik ging eerst richting vangrail... :shock:
dtm-driver

Bericht door dtm-driver »

Freaky Freeky schreef:yo,

Ik wou hier ook effe op reageren, iedereen doet uiteindelijk met zijn wagen wat hem wil, een forum zoals deze dient uiteindelijk om erover te praten en ervaringen op te doen of goeie raad te geven dus niemand moet zich aangevallen voelen omdat iemand zijn meinig zegt.

De levensduur van je schokdempers en dergelijke hang ook HeeL veel van de rijstijf af hè. Als je een vluchtheuvel tegen 30 km/u neemt of 130 km/u hè en naderhand klagen dat het versleten is :? het is en blijft een slijtage onderdeel wat tijdens het rijde eenorm veel te verduren krijgt, dat hoord in mijn ogen gewoon bij tuning, enja de mensen die daar dan over gaan klagen, dan moete ze maar terug op orgineel veren gaan rondrijden hè.

Enja de reaktie van je "maat" :roll:
Maar goed dat iemand de moeite heeft genomen deze te vertalen naar het nederlands want ik doe nog geen moeite om zoiets meer te lezen.
Het is een forum vanover heel belgie/nederland en iedereen heeft zo wel zijn eigen manier van schrijven en praten maar dat is er toch wel ver over vind ik :roll:

Enja da "stoefe" over laag ligge :roll: hier hebt ge ook 3 manieren in als hem dat nog nie was opgevallen.
1 - Ge hebt er die hun wagen met de orginele bumpers verlagen tot je met het chassie van de wagen op 1cm van de grond ligt.

2 - je hebt er die van die verlengde bumpers steken (maken) en dan de wagen een beetje laten zakken totdat de bumpers mooi op 1cm van de grond liggen.

3 - maar je hebt er ook die alles tot in de puntjes uitmeten zodat ze met verlengde bumpers en toch ook met de chassie tot 1 cm van de grond liggen. Ik denk dat hem daar beter eens wat meer RESPECT naar moet tonen want daar is wel een pak meer tijd en moeite ingestoken hè.

Maja, dat is mijn mening hè, en u helemaal niet aangavallen voelen nu ofzo, ik vind dat je een mooie wagen hebt, ieder zijn smaak en goesting natuurlijk.

En nu back on topic :wink:

Yeuwwwwwwww...
Sorry voro de offtopic
Wat voor verlaging heb gij dan?
Ben ook nog aan zoeken wat opties er zijn...

ontopic
Tja dat schuiven heb ik ook vernomen... niet zelf dan :lol: was goed voorzien en toch snelheid goed aangepast...
Zijn er bij die het toch nog presteren om te gaan zig zaggen met zo een weer niet normaal...

hoe dan ook ben benieuwe deze eens te zien...
106 ON STEROIDS
sparco

Bericht door sparco »

@dtm-driver; No Prob... Het zijn dus de VMaxx -5cm vaste veren geworden. Tot nog toe ben ik er nog steeds heel tevreden over, al 2000km gereden en nog steeds geen problemen. :lol:
Foto's staan wat terug in deze topic, denk p3.

Grtz
Flitz
Contacteer:

Bericht door Flitz »

ga voor de buitenkant, volgens mijn ervaring kom je nog vanzelf terug moet die hele ICE boel. Toch mooie wagen en keep up the good work.
Sax* 1.5 HDI +Sold+
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

Flitz schreef:ga voor de buitenkant, volgens mijn ervaring kom je nog vanzelf terug moet die hele ICE boel.
tiens volgens mijn ervaring wordt da steeds erger :twisted: :lol:
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
sparco

Bericht door sparco »

@Flitz; Thanks A Lot... en dat was ik al van plan, de poll heeft me wel geholpen met die beslissing hoor 8) Hoop de buitenkant nu af te hebben tegen HOW6 :lol:
@Dragoon; wat wordt er steeds erger? :D

Grtz
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

welja, dingen ivm ICE é 8)

ne mens wilt altijd meer en beter 8)

allez, ik toch :lol:

~ 306 1.8 16v
peugeotfreak

Bericht door peugeotfreak »

ik ben ook zo, begonnen met een bescheiden instal, en daarop steeds verder uitgebouwd
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
sparco

Bericht door sparco »

in mn 306ke ook zenne :lol:
-radio cassette van Kenwood en 2kanaals versterkerke van 100w ghad van mn stiefpa, van uit zenne goeien ouden tijd :lol: en dan nog 4wegs coax van Sony gekocht gehad en in de hoedenplank gestoken.... 8)
-dan 12" rood, 5-hoekig subke(tweedehands met kistje) en 4kanaals 600w versterkerke van Sony gekocht(stond half van de prijs toen...) :D
-de Kenwood vervangen door een Sony Mex-R1 DVD speler
-tenslotte nog zo een versterkerke besteld gehad en nog een subke gezocht(ook tweedehands, zonder kist).
-daarna heb ik alles mooi ingebouwd en ook de originele boxen in de deur vervangen door composets van Sony... :P

In deze ga ik full Fusion gaan, behalve de Headunit, die blijft mn Sony Mex-R1 --> Zalig radiootje!!
Dus nog even sparen tot de zomer, zodat ik ineens alles kan aanschaffen en plaatsen... :lol:

Grtz
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

das nog maar et begin jong 8) :lol:

~ 306 1.8 16v
sparco

Bericht door sparco »

Dragoon schreef:das nog maar et begin jong 8) :lol:
Ik zit ook nog wel met een paar droomkes die in m'n hoofd rondzweven, maar eer de financien da gaan toelaten, zullen we toch al weer even verder zijn hoor :lol:
Natuurlijk in de tussentijd wel nog niets verklappen he 8)
sparco

Bericht door sparco »

Na 8 vreselijke lange maanden, is het dan vorige week toch eindelijk gebeurd.
Mijn nieuwe zwarte angel eyes zijn thuis toegekomen van bij SKG.
Bij een buitentemperatuur van -6°C kon niemand mij tegenhouden om dadelijk aan de installatie te beginnen.
En mag ik zeggen, het resultaat mag er zeker wezen.
Nu is het snuitje al bijna af en gaan we weldra aan de achterzijde van de pug beginnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grtz
rebelish

Bericht door rebelish »

mai die snuit is echt zalig. 8)
twoofive
Pug Driver

Bericht door twoofive »

ziet er echt ferm uit 8)
pug 205 1.3 rallye