advertentie C&C reclame

2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

508 en 5008

Moderator: P-unit

PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6179
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door PUG(z)OT »

ivm je CD's die niet afspelen, dit is niet de wisselaar... het probleem is in onderzoek bij magneti marelli. Best idd gaan melden in je garage, maar niet de wijsneus gaan uithangen aub dat je ergens op een forum gelezen hebt dat het een bekend probleem is :mrgreen:. ik heb ook zo een geval, en heb al verschillende malen contact gehad met hun... maar het zal afwachten zijn voor een oplossing...

Hoe is de ervaring voor de rest met deze radio? ik heb een klant en die vind dat hij een zeer slechte geluidskwaliteit heeft, zowel van radio ontvangst als gesprekken met zijn gsm toestel (nokia lumia) tijdens het bellen moet hij het volume volledig open draaien.
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door Octa+ »

Superradio en kwaliteit in de onze! [emoji2]
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door GT'tje »

Ik ga straks de mijne halen. Ik zal binnenkort iets laten weten :D
807-508SW
Pug Driver
Berichten: 493
Lid geworden op: za 21 mar 2015, 09:15
Locatie: OVL

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door 807-508SW »

heb CD speler in de mijne nog niet eens geprobeerd, en dat na 'n jaar....

maar 'ns kijken
xavw
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 30 jan 2015, 18:37

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door xavw »

@pug driver ik ben best tevreden over de radio behalve die ene keer dat er geen enkele cd wou spelen. de klank is zeer goed ontvangst ook ik luister regelmatig naar Franse zenders die ik in mijn woonplaats Izegem makkelijk kan nemen maar bij het naderen naar Brugge in m'n vorige auto's wegvielen. nu kan ik tot in Brugge blijven luisteren.
ook met het bellen geen probleem niettegenstaande mijn (oude) lumia 820 niet in de lijst staat van compatibel werkt het prima eveneens het ontvangen en voorlezen van berichten. de mensen die mij opbellen merken zelfs niet dat ik aan het rijden ben, wat vroeger wel anders was met een parrot.
wat ik wel mis is de stembediening zoals met een parrot, je moet nu op het schermpje je contact gaan zoeken en daar hou ik niet van tijdens het rijden. daarom vermijd ik te bellen en beperk mij tot inkomende oproepen.
het beluisteren van muziek via mijn gsm is ook probleemloos zowel via bleut als via de kabel. superklank en makkelijk met de wieltjes op het stuur.
bij je klant staat het volume op zijn telefoon zelf misschien te stil.

weet er ondertussen iemand iets meer over DAB waarom dit er niet op zit
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door GT'tje »

Op mijn GT versie geen DAB functie :N

Is volgens uitvoering van het land volgens mij.
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door GT'tje »

XAVW, ik heb een vraagje voor je. Enige tijd geleden kloeg je dat de handrem traag werkt. Heb je al eens geprobeerd om gewoon te vertrekken zonder eerst op dat knopje te duwen? Dan springt die ogenblikkelijk af (allé, bij mij toch). Voor de rest moet ik zeggen dat de handrem niet erg traag werkt bij mij.

Groetjes

Ken
Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door Octa+ »

Hier ook geen DAB...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9547
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door jurgen_s »

handrem moet ge inderdaad niet apart afzetten

gewoon vertrekken en die doet de rest
xavw
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 30 jan 2015, 18:37

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door xavw »

@ oa GT'tje ik heb leren leven met de handrem, ik ben gewoon om tijdens het omdoen vd gordel al te vertrekken, maar dan pruttelt de handrem tegen dus eerst gordel om dan vertrekken. ofwel sneller de startknop induwen en terzelfde tijd de handrem afleggen.

vandaag een nieuw euvel, gisteravond heb ik 70km in de gietende regen naar huis gereden vanmorgen naar mijn werk 35km niets speciaal gemerkt.
deze middag brand het lichtje service op mijn tableau, bij gebruik van de richtingsaanwijzers, krijg ik de fout melding richtingsaanwijzers probleem. ik heb de check toets ingedrukt de melding probleem met aanhangwagen laat de auto reparen. ik heb de stekker open gedaan er is een klak water uitgelopen de auto herstart en het euvel was blijkbaar weg. toch niet normaal dat er water in de stekker komt.
bij mijn thuis komst leg ik de motor af stap uit en sluit de deuren. de motor starte terug, ging weer uit en weer aan, heb de deur terug opengedaan en toen is ie stilgevallen??? |( kent iemand dit probleem. ik heb ondertussen toch al 2500km
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door GT'tje »

Dat klinkt niet goed he. Daar zou ik niet mee wachten en onmiddellijk terug gaan naar de garage. Als ik dat zo lees, heeft dat water in die stekker ervoor gezorgd dat je elektronica van slag is. Tegelijk kunnen ze in de garage die kabel terug nazien. Het lijkt me idd niet juist dat er zoveel water uitkomt.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9547
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door jurgen_s »

nageplaatst door uw garage? dan moet ge inderdaad onmiddellijk naar die terug gaan. de stekker van de trekhaak wordt evenzeer door de can bus aangestuurd. en als daar een serieus probleem zit, dan begint de electronica evengoed rare dingen te doen. pugzot zal hier meer over weten, maar het kan goed zijn dat de storing daar van invloed is op alle andere zaken die in dezelfde module zitten. dus als het startsysteem daar mee inzit, dan vind ik dat niet raar dat het dergelijke problemen geeft.

de stekker van mijn trekhaak heeft het afschermklepje al lang niet meer, maw de stekker ligt open en bloot tov de weerselementen. maar het water blijft er wel niet instaan...
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6179
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door PUG(z)OT »

dat uw wagen start bij het sluiten vind ik idd zeer straf :shock: best idd zo snel mogelijk eens laten uitlezen en zorgen dat er geen water meer in de stekker kan...
Outdoor
Berichten: 51
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 22:33

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door Outdoor »

xavw schreef:@ oa GT'tje ik heb leren leven met de handrem, ik ben gewoon om tijdens het omdoen vd gordel al te vertrekken, maar dan pruttelt de handrem tegen dus eerst gordel om dan vertrekken. ofwel sneller de startknop induwen en terzelfde tijd de handrem afleggen.

deze middag brand het lichtje service op mijn tableau, bij gebruik van de richtingsaanwijzers, krijg ik de fout melding richtingsaanwijzers probleem. ik heb de check toets ingedrukt de melding probleem met aanhangwagen laat de auto reparen. ik heb de stekker open gedaan er is een klak water uitgelopen de auto herstart en het euvel was blijkbaar weg. toch niet normaal dat er water in de stekker komt.
bij mijn thuis komst leg ik de motor af stap uit en sluit de deuren. de motor starte terug, ging weer uit en weer aan, heb de deur terug opengedaan en toen is ie stilgevallen??? |( kent iemand dit probleem. ik heb ondertussen toch al 2500km
Handrem moet normaal gezien toch automatisch lossen bij het op het gaspedaal duwen (zo is het bij mijn gt toch)
Wat betreft foutmelding knipperlicht heb ik ook soms bij warm weer, maar nu een tijdje al niet meer gezien en was niet constant maar niks te zien met m'n wegdraaibare trekhaak die ik trouwens zelf heb gemonteerd alleen ingelezen via de garage. Wel een probleem als de aanhanger electrisch is gekoppeld kan je wel de koffer electrisch openen ( wat normaal niet mag) maar met geen enkel middel te sluiten noch met de hand of electrisch, oplossing is de stekker van de ahw te ontkoppelen en de koffer met het knopje te sluiten (bugje in de soft???)
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2015 - Peugeot 508 SW Allure blueHDi 150 - xavw

Bericht door GT'tje »

Xavw, het blijft hier zo stil. Is alles nog ok?
Plaats reactie

Terug naar “50x”