peugeot 201 coupe
Moderator: P-unit
Gisteren het motorke gestart na een goei 45 jaar stilstand, en't werkt eigenlijk nog perfect ook. Alleen de waterpomp rammelt, die zal moeten vervangen worden vrees ik ...
Gauw een filmpke gemaakt;
http://www.youtube.com/watch?v=LRdhlsdYznQ
Gauw een filmpke gemaakt;
http://www.youtube.com/watch?v=LRdhlsdYznQ
nee , waarschijnlijk een 8 of 6 in lijn Amerikaans gedrocht
Voor de rest wil ik wel zoveel mogelijk de eigenheid van de Peugeot behouden hoor. Ik bedoel qua dashboard, het mooi stuur, grille enzo.
Echt zeer veel zal ik aan de carosserie ook niet veranderen; een kleine topchop om de lijn iets te verbeteren en bredere spatborden achter om iets of wat sloffen te kunnen steken, en vooraan een cm of 10 lager... Voor de rest zal ie er grotendeels uit moeten zien als nu...
Voor de rest wil ik wel zoveel mogelijk de eigenheid van de Peugeot behouden hoor. Ik bedoel qua dashboard, het mooi stuur, grille enzo.
Echt zeer veel zal ik aan de carosserie ook niet veranderen; een kleine topchop om de lijn iets te verbeteren en bredere spatborden achter om iets of wat sloffen te kunnen steken, en vooraan een cm of 10 lager... Voor de rest zal ie er grotendeels uit moeten zien als nu...
Laatst gewijzigd door carnut op za 28 jun 2008, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 368
- Lid geworden op: za 15 jul 2006, 16:13
- Locatie: maasmechelen
- Contacteer:
Met dank aan de verantwoordelijken voor de economische crisis is m'n 201 te koop.
Dus een 201 Coupé uit 1933, nog niets aan veranderd, origineel. Geen laswerk, super basis voor een restauratie.Voor zover ik kan zien compleet buiten de voorruit en wieldoppen. De auto is in 1964 ingevoerd en sindsdien is er niets meer aan gedaan (buiten een poetsbeurt van mij) . Motorke draait goed, waterpomp te vervangen (is gereviseerd verkrijgbaar).vraagprijs 4500 Euro.
Eventueel te koop met zeer goede V8 flathead, versnellingsbak, Dodge Dart achteras enz...
grtz,
Gert.
draaiend motorke;
http://www.youtube.com/watch?v=LRdhlsdYznQ
Dus een 201 Coupé uit 1933, nog niets aan veranderd, origineel. Geen laswerk, super basis voor een restauratie.Voor zover ik kan zien compleet buiten de voorruit en wieldoppen. De auto is in 1964 ingevoerd en sindsdien is er niets meer aan gedaan (buiten een poetsbeurt van mij) . Motorke draait goed, waterpomp te vervangen (is gereviseerd verkrijgbaar).vraagprijs 4500 Euro.
Eventueel te koop met zeer goede V8 flathead, versnellingsbak, Dodge Dart achteras enz...
grtz,
Gert.
draaiend motorke;
http://www.youtube.com/watch?v=LRdhlsdYznQ
Ach ja, dank zij de crisis komt het fabriek waar ik werk misschien te sluiten...En met de helft aan loon schiet er ineens maar erg weinig meer over voor de autohobby. Ik heb ook nog een Mustang die ik zeker ga proberen te houden. Maar ik ga me nu niet in een project storten. Liever een paar centen opzij zetten (hum,hum, maar op welke bank ???? )
Ik volg rebelish. 't Is niet omdat het nu slecht gaat met de economie dat je helemaal geen werk meer gaat vinden he? Er zijn nog sectoren die niet zo te lijden hebben onder de crisis. En "de crisis" zal ook wel weer opgelost raken.
Als je er nog plaats voor hebt: zet aan de kant en ga er mee verder wanneer je terug meer ademruimte (lees: geld op overschot) hebt. Denk er in ieder geval goed over na, 't zou zonde zijn om binnen 2 jaar vast te stellen dat het een slechte zet geweest is.
Als je er nog plaats voor hebt: zet aan de kant en ga er mee verder wanneer je terug meer ademruimte (lees: geld op overschot) hebt. Denk er in ieder geval goed over na, 't zou zonde zijn om binnen 2 jaar vast te stellen dat het een slechte zet geweest is.