goh kvind beide wel nice, ma dimma is unieker natuurlijk, en nu ge toch nen daily hebt
2001 - Peugeot 306 XS - Pug306XS
Moderator: P-unit
-
Freaky Freeky
Hoi Hoi...
Ik heb dus juist ook eens even je topic in een vlucht doorgenomen, en awel den unknow zijne uitleg, ik denk niet dat iemand dit beter zou kunnen uitleggen
mijn velge ware toch ook nog net iets duurder als die 3000
Zo een dimma is super vet, heb er zelf ook achter gelopen maar uiteindelijk is het toch maar bij dromen gebleven... 15000 euro moet je toch altijd neertellen als je het deftig wil gedaan hebben en dan nog eens eene aanhangwagen om hem te vervoeren want keuring kan je hier in dit apenland wel vergeten denk ik...
Dan is 15000 euro wel wat veel om enkel eens naar te kijken en op je oprit op en af te rijden...
Ik heb dus juist ook eens even je topic in een vlucht doorgenomen, en awel den unknow zijne uitleg, ik denk niet dat iemand dit beter zou kunnen uitleggen
Hij heeft de ophangingverbreding er nog niet bijgeteld en uhhhmmmUnknown schreef:
Kzou als ik u was toch maar es goed rekenen hoor . Als ge het allemaal moet LATEN doen bij een officiële carrosserie...
Herspuiting : 2.500-3.000 euro minstens
Aanwerken en aanpassen van de kit : een dikke week werk à 50 eurokes per uur => 2.000 euro dus minstens
Klein materieel : 500 euro (zit ge makkelijk aan)
Dussss zonder kit al 5.500 euro (zonder tegenslagen geteld) . De kit ook nog een 2.500 euro dacht ik ..
Ff snel geteld in het beste geval toch al 8.000 euro (als ge alles laat doen en GEEN tegenslagen kent)
ECHTER : als ge dat doet komen er dus uw velgen bij . Steeek daar alsjeblieft geen 7 breed onder want das belachelijk en hebt ge uw 8.000 euro al weggesmeten. Dan moet ge er vol voor gaan en een dikke velg onderplooien , dat kost echter ook poen .. Lees veeel poen. 3000 euro ofzo ..
ALS ge dervoor gaat , ga er dan ook voor! En niet voor iemand anders hun schoon ogen, maar omdat ge het zelf wilt en ge er een passie voor hebt . Is die passie er niet , laat het dan achterwege want het gaat u veeel geld kosten en ge gaat er spijt van krijgen. En als ge die passie hebt dan doet ge automatisch veel zelf en leert ge dat wel.
Gewoon ff mijn nuchtere mening erover .
MAAR een 306 DIMMA blijft gewoon BEESTIG !!
Zo een dimma is super vet, heb er zelf ook achter gelopen maar uiteindelijk is het toch maar bij dromen gebleven... 15000 euro moet je toch altijd neertellen als je het deftig wil gedaan hebben en dan nog eens eene aanhangwagen om hem te vervoeren want keuring kan je hier in dit apenland wel vergeten denk ik...
Dan is 15000 euro wel wat veel om enkel eens naar te kijken en op je oprit op en af te rijden...
-
silverlion306
- Pug Driver
-
Freaky Freeky
Dat was al enkele jaren geleden hè tommeke..._Tom_ schreef:de cabrio was ook ooit Belgisch, dus het is mogelijk, maarja, tegen welke prijs...
edit, en ophanging is 2500 euro dacht ik
toen waren de wetten nog niet zo streng...
Het is mischien te doen maar dat kan ook serieus tegenvallen en is het uiteindelijk nog voor niks geweest hè
Show some respect to earn some respect !!!...
Ik ga dus voor het alternatief gaan. Voorbumper voor een stuk cleanen, die fake tankdop aan de linkse kant ook cleanen, logo's cleanen.
Nu nog een dillema, welke kleur ik em ga late zette.
Oftewel trg zwart, oftewel iets anders.
Ik had gedacht aan een iets opvallendere kleur. Het nieuwe kersenrood van ferrari leek me wel iets. (metallic, niet gloss)
Iemand een voorkeur of idee?
Nu nog een dillema, welke kleur ik em ga late zette.
Oftewel trg zwart, oftewel iets anders.
Ik had gedacht aan een iets opvallendere kleur. Het nieuwe kersenrood van ferrari leek me wel iets. (metallic, niet gloss)
Iemand een voorkeur of idee?
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]