


goh kvind beide wel nice, ma dimma is unieker natuurlijk, en nu ge toch nen daily hebt

Moderator: P-unit
Hij heeft de ophangingverbreding er nog niet bijgeteld en uhhhmmmUnknown schreef:
Kzou als ik u was toch maar es goed rekenen hoor . Als ge het allemaal moet LATEN doen bij een officiële carrosserie...
Herspuiting : 2.500-3.000 euro minstens
Aanwerken en aanpassen van de kit : een dikke week werk à 50 eurokes per uur => 2.000 euro dus minstens
Klein materieel : 500 euro (zit ge makkelijk aan)
Dussss zonder kit al 5.500 euro (zonder tegenslagen geteld) . De kit ook nog een 2.500 euro dacht ik ..
Ff snel geteld in het beste geval toch al 8.000 euro (als ge alles laat doen en GEEN tegenslagen kent)
ECHTER : als ge dat doet komen er dus uw velgen bij . Steeek daar alsjeblieft geen 7 breed onder want das belachelijk en hebt ge uw 8.000 euro al weggesmeten. Dan moet ge er vol voor gaan en een dikke velg onderplooien , dat kost echter ook poen .. Lees veeel poen. 3000 euro ofzo ..
ALS ge dervoor gaat , ga er dan ook voor! En niet voor iemand anders hun schoon ogen, maar omdat ge het zelf wilt en ge er een passie voor hebt . Is die passie er niet , laat het dan achterwege want het gaat u veeel geld kosten en ge gaat er spijt van krijgen. En als ge die passie hebt dan doet ge automatisch veel zelf en leert ge dat wel.
Gewoon ff mijn nuchtere mening erover .
MAAR een 306 DIMMA blijft gewoon BEESTIG !!
Dat was al enkele jaren geleden hè tommeke..._Tom_ schreef:de cabrio was ook ooit Belgisch, dus het is mogelijk, maarja, tegen welke prijs...
edit, en ophanging is 2500 euro dacht ik