1999 - Peugeot 306 - Marty
Moderator: P-unit
would i go 4 anything but green, nee dus
weeral goed voor jaartje
spijtig, mijn maat heeft heel wat foutjes uit lak gehaald
druipers, kofferdeksel scheef geplaatst enz en bijna heel den auto is appelsien man, echt voos
hier heb ik heel die tijd niet op gewacht hoor en heb redelijk wa geld neergelegd ook
al die ander bakken zijn tot op puntjes afgewerkt en die van mij weer nie ze, moest weer nie lukke gvd
zal wel zien wat ik ermee doe
grtz
weeral goed voor jaartje
spijtig, mijn maat heeft heel wat foutjes uit lak gehaald
druipers, kofferdeksel scheef geplaatst enz en bijna heel den auto is appelsien man, echt voos
hier heb ik heel die tijd niet op gewacht hoor en heb redelijk wa geld neergelegd ook
al die ander bakken zijn tot op puntjes afgewerkt en die van mij weer nie ze, moest weer nie lukke gvd
zal wel zien wat ik ermee doe
grtz
als er echt fouten inzitten moet je gaan klagen, je hebt toch garantie op die dingen.
Bij mij was er na een tijdje ook vanalles, ze hebben dat terug opnieuw gedaan.
Maar ik vrees dat al die bekende namen achteruit aant gaan zijn, hoorde van de week nog zo een verhaaltje van een bekende carrossier die nu niet serieus had afgeleverd en hij wou het niet opnieuw doen.
tis natuurlijk spijtig maar ga gerust is reclameren.
Bij mij was er na een tijdje ook vanalles, ze hebben dat terug opnieuw gedaan.
Maar ik vrees dat al die bekende namen achteruit aant gaan zijn, hoorde van de week nog zo een verhaaltje van een bekende carrossier die nu niet serieus had afgeleverd en hij wou het niet opnieuw doen.
tis natuurlijk spijtig maar ga gerust is reclameren.
[url=http://imageshack.us][img]http://img77.imageshack.us/img77/6111/014by7.png[/img][/url]
waren het maar details... tgaat hier om details ?n om (in mijn ogen) zware fouten...
spoiler die sochtends al van de koffer was gevallen bvb..
niet monteren van schokdempers die niet gemonteerd zijn (ok cv nog) maar ook niks over gezegd en niet meegegeven, enz enz
[marty, als ge dees weg wilt moet ge het ma zegge ?]
khoop idd ook da ge daar es gaat reclameren en da ze dan alles es deftig in orde brengen
anyhow, tkomt wel goe
spoiler die sochtends al van de koffer was gevallen bvb..
niet monteren van schokdempers die niet gemonteerd zijn (ok cv nog) maar ook niks over gezegd en niet meegegeven, enz enz
[marty, als ge dees weg wilt moet ge het ma zegge ?]
khoop idd ook da ge daar es gaat reclameren en da ze dan alles es deftig in orde brengen
anyhow, tkomt wel goe
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
ja, kga zeker reclameren
vindt het wel voos, al die andere bakken van die mannen zijn dik in orde zoals general shaver nu
en die van mij weer niet, versta da toch nie ze, ok, wel wa problemen gehad ivm betaling van 2e schijf, maar om daarvoor zo slechte afwerking te leveren, weet nie hoor
van mij mag hij hem helemaal opnieuw doen ze, mss ori tankdeksels steken ook, want komen toch maar blaasjes op
en andere spiegels dan, want ben ik niet content van, maarja, dat zien we dan wel
grtz
vindt het wel voos, al die andere bakken van die mannen zijn dik in orde zoals general shaver nu
en die van mij weer niet, versta da toch nie ze, ok, wel wa problemen gehad ivm betaling van 2e schijf, maar om daarvoor zo slechte afwerking te leveren, weet nie hoor
van mij mag hij hem helemaal opnieuw doen ze, mss ori tankdeksels steken ook, want komen toch maar blaasjes op
grtz
inderdaad langsgaan en beleefd van uw oren maken (dus niet schelden, maar duidelijk wijzen op de fouten die gebeurd zijn).
Geld groeit naar mijn weten nog niet aan bomen en ik vermoed enkel maar dat ge er ook hard voor hebt moeten werken. Zou toch jammer zijn om dat op die manier verloren te zien gaan.
En best vanal: ga vandaag nog langs. Hoe langer ge wacht, hoe minder ge te klagen hebt.
Geld groeit naar mijn weten nog niet aan bomen en ik vermoed enkel maar dat ge er ook hard voor hebt moeten werken. Zou toch jammer zijn om dat op die manier verloren te zien gaan.
En best vanal: ga vandaag nog langs. Hoe langer ge wacht, hoe minder ge te klagen hebt.