na wat stille weekjes (veel werke) heb ik de pug toch weer klaar gemaakt voor de keuring .. maar de keuring verliep niet zo goed als het zou moeten
eerste keuring voor (tuning verlaging) geen problemen over gans de lijn enkel driehoeken int oog houde (slijtage) vervolgens wiel geometrie binne gerede en het was prijs

blijkbaar hadde de plaatsers van de v-maxx kit de auto vergete uitlijne .. Hulpa 80€ vr niks
de volgende dag zelf late uitlijne bij genco banden en een nieuwe afspraak gemaakt..
tweede keuring nog steeds geen problemen bij de gewone maar weer bij de wiel geometrie bleek dat die domoren de voorste wel hadden uitgeleind maar de achterste niet ..

hupla again 40€ vr niks
en dadelijk erna terug gegaan naar de bande centrale voor het toch wel ampetant probleem.. maar na een paar uur krijg ik de telefoon van 'ja meneer sorry we krijge de achterste niet uitgeleind waarschijnlijk heeft de linker arm slijtage (torsie bars) ge zult een nieuwe moete zette.. dusja nu zit ik hier hoop geld kwijt auto nog steeds ni gekeurd :p
de vraag is nu zou ik de auto terug ombouwe vr de keuring gewoon keure en terug plat legge of gewoon een nieuwe achter as kope en als verlagings voertuig late keuren ? ik hoor het wel
