1999 - Peugeot 306 - Marty
Moderator: P-unit
da ga moeilijk worden want daar achter zit er in de bumper een opening...206sw schreef:gooi er nog maar snel die velgen onder en tis hier OK.
als je een nrplaathouder hangt zou ik een chroom-look hangen, maar zo een kleintje he, juist groot genoeg voor de plaat.
dus em ga moete zien dat da bedekt is
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
-
cleaned 206
ben juist terug van peugeotgarage voor remdrukbegrenzer na te zien voor keuring, die zegge dat mijn attest opnieuw moet geschreven worde door die manne van Cruysberghs, omdat em achteraan nog standaard is en dat ik attest moet meehebben van peugeot zelf dat mijn remdrukding anders geregeld is
ze zeide dat hij moet verlaagd zijn vanachter, dat ik anders terug wordt afgekeurd en dit mag maar -3.5cm zijn, anders geraak ik er nie door zei em, GVD klote-keuring ook
dus als dit maar -3.5 gaat zakken en dit gaat geen zicht zijn denk ik met die getrokken bandjes
morge naar Cruysberghs om nieuw attest en mijn dempers van weitec te halen
grtz
ze zeide dat hij moet verlaagd zijn vanachter, dat ik anders terug wordt afgekeurd en dit mag maar -3.5cm zijn, anders geraak ik er nie door zei em, GVD klote-keuring ook
dus als dit maar -3.5 gaat zakken en dit gaat geen zicht zijn denk ik met die getrokken bandjes
morge naar Cruysberghs om nieuw attest en mijn dempers van weitec te halen
grtz