Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Vandaag een van de laatste updatjes gedaan om naar dsl te kunnen, en de rest natuurlijk
Wat het is ga ik nog niet verklappen, ge moet het zondag maar bezien
Maar tis in ieder geval v????l beter nu, vind het zelf echt
Helaas was met het lassen van de uitlaat de massaklem van de laspost gevallen tegen de zijflank van de auto waardoor er een stukje lak van de wagen is. Dikke k_t maar tis nu eenmaal gebeurd
Morge gaat de carrossie opt werk het proberen bij te werken dat het niet zo fel opvalt.
Vanne winter dus mischien heel de auto opnieuw spuiten, eerst nog even afwachten wat het gaat geven met de wide bodykit. Niet dat ik nu alles ga laten spuiten en na engeland en frankrijk de kit begint te scheuren of basrsten want dan kan ik nog eens opnieuw beginnen...
Yeuwwwwwww...

Wat het is ga ik nog niet verklappen, ge moet het zondag maar bezien

Maar tis in ieder geval v????l beter nu, vind het zelf echt

Helaas was met het lassen van de uitlaat de massaklem van de laspost gevallen tegen de zijflank van de auto waardoor er een stukje lak van de wagen is. Dikke k_t maar tis nu eenmaal gebeurd

Morge gaat de carrossie opt werk het proberen bij te werken dat het niet zo fel opvalt.
Vanne winter dus mischien heel de auto opnieuw spuiten, eerst nog even afwachten wat het gaat geven met de wide bodykit. Niet dat ik nu alles ga laten spuiten en na engeland en frankrijk de kit begint te scheuren of basrsten want dan kan ik nog eens opnieuw beginnen...
Yeuwwwwwww...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
das dikke kut
bwa ken er nog ene die voor een barstje de hele flanken laat doen
ja da barsten pff spreek erover mee
zekers nie fijn maar das breed rijden e
any way komt goed u bezig ziende !!!
miss plaatselijk iets laten doen = airbrush ofzo iets ... als ge het niet helemaal wilt spuiten
ben DIK FAN van de 306!!!!
greetz
bwa ken er nog ene die voor een barstje de hele flanken laat doen

ja da barsten pff spreek erover mee

any way komt goed u bezig ziende !!!
miss plaatselijk iets laten doen = airbrush ofzo iets ... als ge het niet helemaal wilt spuiten
ben DIK FAN van de 306!!!!
greetz
106 ON STEROIDS
-
-
Thx
Gisteren en vandaag de handen nog maar eens uit de mouwen geschud.
Ik wil dat hem tot in de puntjes in orde staat om naar engeland te rijden anders ben ik niet gerust
Gisteren heeft hem een groot onderhoudje gekregen en alles nog maar eens gecontroleerd...
Vandaag dan nog enkele overtollige onderdelen verwijderd en de modderkappen aangepast zodat we toch nog dat net ietje lager kunnen gaan vanvoor

Ook heb ik nog wat liggen hobbyen en zijn er toch alweer enkele details bij gekomen maar daar later meer over
Dan heb ik nog ander goed nieuws en dat is dat er nog eene peugeot gaat bijkomen s?, weliswaar die van de vriendin
ze is eindelijk tot verstand gekomen en gaat met eene echte auto rijden nu. Wat, wie en waar ge ik nog niet verklappen maar tis echt een super mooi autoke. Vrijdag mag ze hem gaan halen dus tegen dan mischien meer info
Greetz Fr?...

Gisteren en vandaag de handen nog maar eens uit de mouwen geschud.
Ik wil dat hem tot in de puntjes in orde staat om naar engeland te rijden anders ben ik niet gerust

Gisteren heeft hem een groot onderhoudje gekregen en alles nog maar eens gecontroleerd...
Vandaag dan nog enkele overtollige onderdelen verwijderd en de modderkappen aangepast zodat we toch nog dat net ietje lager kunnen gaan vanvoor

Ook heb ik nog wat liggen hobbyen en zijn er toch alweer enkele details bij gekomen maar daar later meer over

Dan heb ik nog ander goed nieuws en dat is dat er nog eene peugeot gaat bijkomen s?, weliswaar die van de vriendin

Greetz Fr?...
Show some respect to earn some respect !!!...