advertentie Automotive Group reclame

Ken 207 shootje p39

Oudere topics

Moderator: P-unit

-mich-

Bericht door -mich- »

Roene schreef:Tzelfde als higlander van hierboven,maar da over v-maxx :wink:
het zelfde geld voor mij rijd ook met v max zeer content van, hulp veer zit er nog wel tussen :lol:
[url=http://imageshack.us][img]http://img510.imageshack.us/img510/9739/maridewg1.jpg[/img][/url]
Ken207

Bericht door Ken207 »

ik denk dat ik voor de weitecs of de kw variant 1 dan zal gaan zo te horen hier;) aar wel even sparen e:D
Marty

Bericht door Marty »

ik heb mij weitec late steke, ma heb er nog nie mee gerede, want heb em nog nie terug :? ma zal u late wete hoe em rijd :wink:

kwalitatief is weitec bijna even goe dan KW ze

grtz
Ken207

Bericht door Ken207 »

denk wel dat ik ook voor weitec zal gaan, al veel goeie dingen over gehoord, kzeg nu niet dat v max slecht is e maar nog niet zoveel over gehoord. Maarja is nog even sparen e dusja zal dan wel zien welke set het word.
Fritzz

Bericht door Fritzz »

ik heb nog nooit nen 207cc op lucht gezien *kuck* *kuch* :lol:

Als ge een schroefset zou steken, Weitec als je't mij vraagt
Meetingstatus: Retired...
ElSagrado

Bericht door ElSagrado »

Mooie 207. Idd zonde van de velgen, maar die kosten dan ook helemaal niet zo veel eh... kan je nie veel meer van verwachten....

Ik zelf ben me aan het blind staren op een setje van VOLK of van Oz racing.... zal wsl die laatste worden omdat die nog relatief gemakkelijk zijn om aan te komen.... (in vergelijking met de VOLK wielen)

Heb zelf een 207 sporty 1.6 benzine 110 pk.

Ik zoek zo een beetje de RC look op te gaan....

Dubbele uitlaat van Skytune, en 17 duimers er onder.... moet dringend eens ergens foto's gaan posten eh :p

verlagen zit er voor mij nie direct in denk ik.... woon in merksem (antwerpen) en hier zijn gewoon te veel kasseien en putten.... vind nu al dat men 207 strak rijd... met 17" eronder zal dit nog erger worden..... dan nog eens verlagen???? :?

we zien wel wat er van komt... in ieder geval.... nog veel plezier en succes met je project
Ken207

Bericht door Ken207 »

ElSagrado schreef:Moon Skytproject

zo te horen knap dus:D snel eens werk maken vn die foto's posten e ;)
Ken207

Bericht door Ken207 »

voila, na paar mailtjes nar verschillende shops klopt het dus dat er maar een mogelijkheid is voor de 207 en dat is de KW variant 1 dus het zal dan deze worden. Maar nog even doorsparen e . Al halfweg dus:d
pug306hdi

Bericht door pug306hdi »

vandaag net te weten gekomen dat je de kw variant I in 2 versies hebt:
- KW V1 basis
- KW V1 inoxline (is 100 euro duurder)

greetings
S
2007 - 207 CC THP
2008 - Yamaha R1

www.elektromeersman.be
Ken207

Bericht door Ken207 »

zal nog zien welke ik ga bestelle, moet toch nog even sparen e en heb al verschillende prijzen gekregen. ZOals 810 voor weitec, 895 voor kw en beide geinstalleerd.
vermeulskie

Bericht door vermeulskie »

hoi heb je geen problemen met u xenon? wou vandaag ook zo een setje kopen bij autosport willy en daar zeiden ze dat bij peugeot gevaarlijk is om te steken omdat er kans is dat de software begint door te slaan
whitepeugeotke

Bericht door whitepeugeotke »

@vermeulskie: ike heb ook xenon in de mijne steken.
heb nog geen probleem met de software alleen dat se soms niet aan springen maar komt niet zo vaak tegen.

grtz
vermeulskie

Bericht door vermeulskie »

zou die nochtans graag steken maar ze zeiden da bij willy dat die kans erin zat ofwel ist alleen bij da merk van daar da dat kan voorvallen
Ken207

Bericht door Ken207 »

Hey, dat is grote bullshit wat ze daar zegge, ik heb de mijne daar ook gekocht bij auto sport wily. Ik ook eerst naar daar gereden, en gevragd of deze zouden passe. TOen zeiden ze me ook dat er problemen gingen ontstaan, dus ik trug huiswaarts, kom ik toe bij mn maat en vertel dat, zegtie das echt dikke zever.Dus ik trug naar uaotsport willy en etje vn 143? gekocht. Thuisgekomen en direct geinstalleerd, 30 min werk, zitten nu al zeker 1Maaand op de pug en niks vn problemen, en nog gen last hd dat ze niet aanspringen. Ze doen het ALTIJD :D
Ken207

Bericht door Ken207 »

De adapters zijn eindelijk binnen,na 5 weken w8en. Straks dus meteen de velgen onder de peugeot steken, als het weer beetje meezit natuurlijk:s

Foto's volgen mssn deze avond.
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”