Vond het super aangenaam... paar mensen leren kennen, met anderen dan weer beetje bijgepraat enal.. Twas dik in orde.
Thx aan de dames voor het verzorgen van de drank tijdens de quiz.. en de spaghetti nadien. Was zeer lekker
Voor mij dus een meer dan geslaagde dag. Op naar volgend event
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Pug306XS schreef:Volgende keer zal ik ook zo nen T-shirt aan doen Als ik er ene vind die da kan maken. Er zijn blijkbaar nog steeds geen pics van de mijne
ja als ik die panoramas zie dan kan je wel zeggen dat het een hobby is waar je goed in bent
ik zit nu in men laatste jaar fotografie, maar ja ik kan ook wel panorama's maken van landschappen maar zo van die heb ik of is me zelfs nog nooit geluk om te maken.
ik ben van die van mij niet geheel tevreden omdat ik (weeral eens) met een te hoge iso waarde heb getrokken. Ziet ge goed bij de foto's van kvh waar er teveel licht is rond de auto.
en voor de rest: oefenen, oefenen, oefenen en vooral goed kijken naar de auto. Ge kunt een auto lelijk trekken of door gewoon en ander perspectief te nemen juist een mooie foto van maken.