308 Van Scoops-shops tot produkt, face lift P21
Moderator: P-unit
-
Feline heeft de neus van de 308RC coupe
Ik mag binnen een goei 1,5 maand genieten van mijn 308, weg dus met de 306
vind alleen jammer dat de feline zo duur is, anders had ik die besteld
heb ene besteld zonder velgen
om d kosten toch wa te drukken, maar komen er later zeker op, liefst 18" gelijk op de feline, nadeel is dat die blijkbaar niet met sneeuwkettingen kunnen gebruikt worden en ik die toch wel eens nodig zou kunnen hebben op wintervakantie
Ik mag binnen een goei 1,5 maand genieten van mijn 308, weg dus met de 306
vind alleen jammer dat de feline zo duur is, anders had ik die besteld
heb ene besteld zonder velgen

-
-
wat ik eigenlijk ook jammer vind aan de 308 is dat je niet veel optiemogelijkheden hebt voor het uiterlijk.
ik vind persoonlijk dat je als ge voor de comfortversie gaat ook de optie sportieve bumpers had moeten kunnen kiezen, of gelijk ook bij de premium versie, want vanaf de premium pack gaat die prijs toch wel ferm omhoog
gelijk ook dat panoramisch dak, er zij verzekers een paar mensen die al die snufkes ,gelijk elektrische spiegels, vanop den premium pak nie moeten hebben, maar wel graag da panoramisch dak zouden willen.
ik vind persoonlijk dat je als ge voor de comfortversie gaat ook de optie sportieve bumpers had moeten kunnen kiezen, of gelijk ook bij de premium versie, want vanaf de premium pack gaat die prijs toch wel ferm omhoog
gelijk ook dat panoramisch dak, er zij verzekers een paar mensen die al die snufkes ,gelijk elektrische spiegels, vanop den premium pak nie moeten hebben, maar wel graag da panoramisch dak zouden willen.
-
- Contacteer:
Is al gebleken in het verleden dat de tussen modellen niet goed verkopen, of ze gaan voor de standaard versie zonder te veel opties of voor een full option.
Misschien vandaar die beslissing om er meteen maar alles op te zetten wat je maar kan bedenken.
Misschien vandaar die beslissing om er meteen maar alles op te zetten wat je maar kan bedenken.
180 Peugeot miniaturen te koop
[url]http://users.telenet.be/ontheroad/salepeugeot[/url]
[url]http://users.telenet.be/ontheroad/salepeugeot[/url]
-