Vandaag druk bezig geweest met het terug in mekaar zetten van het dashboard
De centrale stuureenheid van het alarm
De kabelkes beetje weggewerkt
Ook de kabel van de microfoon van de Parrot wat beter weggewerkt, deze lag er maar los in
Dan een plaats gezocht voor een knopke
Nee het is spijtig genoeg een NOS of extra functie, tis maar de uitschakeling van de interieur beveiliging
Hier als alles mooi afgewerkt is
En dan ff iets tussendoor gedaan:
En hier dan ff met hittebestendige spray op gespoten, om toch dat uitzicht van een gebruikte uitlaat te hebbe he, ik kan toch niet onder doen voor de benzines he
En ik moet zeggen het ziet er mooi uit ze! Ik dacht eerst dat het blinkend ging blijven, maar het werd toch mat
Morgen nog ff de auto stofzuigen, beetje materiaal opruimen en dan kunnen we weer de weg op
tzou tijd worde da ge terug de baan op kunt :p dan kank u eens spotten in tongeren ofzo en u auto eens zien als hij niet volledig uit elkaar ligt
ma alarm = goed afgewerkt
uitlaat = da zei ge toen e ziet er ook goed uit e waar haalt ge zo hittebestendige spray? ik wou onder de motorkap een aantal dingen spuiten, en heb je daar ook z chrome spray in weet gij da misschien ?
a da moet daar in gebrand worden ofwa die spray ma ik ga daar eens voor zien en men bovenste kap van de blok spuiten getgeen waar ge u olie zo in giet, ma ik weet niet welke kleur maarja ik zie nog wel e ga hier u heel topic nie vol zette me dingen die ik wil opspuiten e
Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken. Maar avondschool carrosserie is drie jaar en spuiten zit dus spijtig genoeg pas in het derde jaar natuurlijk he
Weet niet hoe het bij flappy zat want die heeft het ook gedaan.