Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
-
Ik durf niet goed...

Laatst gewijzigd door Freaky Freeky op ma 07 jan 2008, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Show some respect to earn some respect !!!...
-
Al? tis al geregeld h?...
Ik heb naar de keuring gebeld voor aan afspraak...
Komende vrijdag om half 3 moet ik voor het poortje staan in Alken...
Verlof is al aangevraagd voor die dag en verzekering heb ik ook al in orde gemaakt voor deze week...
Morge neem ik hem mee naar mijn werk om hem vanachter toch maar een tandje hoger te zetten.
Wagen staat wel boven de 9 Cm maar vrees ervoor als ze in de remmenbank rijden dat de bumpers gaan blijve hangen/raken ofzo en omdat toch maar beter te vermijden h?
Ik ga al dood van de zenuwen h? en tis nog zo lang eer het vrijdag is... dat gaan weer enkele slapeloze nachten worden...
PS : Duim allemaal ontzettend hard voor mij A.U.B.
Ik heb naar de keuring gebeld voor aan afspraak...
Komende vrijdag om half 3 moet ik voor het poortje staan in Alken...
Verlof is al aangevraagd voor die dag en verzekering heb ik ook al in orde gemaakt voor deze week...
Morge neem ik hem mee naar mijn werk om hem vanachter toch maar een tandje hoger te zetten.
Wagen staat wel boven de 9 Cm maar vrees ervoor als ze in de remmenbank rijden dat de bumpers gaan blijve hangen/raken ofzo en omdat toch maar beter te vermijden h?

Ik ga al dood van de zenuwen h? en tis nog zo lang eer het vrijdag is... dat gaan weer enkele slapeloze nachten worden...
PS : Duim allemaal ontzettend hard voor mij A.U.B.
Show some respect to earn some respect !!!...
-