Kheb al een tijdje niets meer gepost, maar kga nu de verloren tijd inhalen
Heb een tijdje geleden van iemand op het nederlandse 406 coup? forum een alarm overgekocht voor de coup?, en ben nu volop bezig met installeren.
En natuurlijk wil ik jullie dit niet onthouden he
Allereerst de slaapplaats van de coup? voorstellen, hier staat hij dus van gisteren
Hierzo een beetje alle materiaal klaar gelegd
En dan stilletjes begonnen met het volgen van het installatie boekje, en dan zowat de halve bestuurders post uit mekaar gedraaid
En dan de simpele dingen; volgens het boekje (wat de installatie in een "gewone" 406 beschrijft) moet je dus zo'n druksensortje aan de motorkap opener plaatsen, maar mits ik er twee heb, welke eigenlijk.
Lang gekeke en hoe het zou moeten, en toen ging er een lampje branden en heb ik het gevonden
En hier met de druksensor
Dan de auto beetje opgekrikt om tegoei onder de wielkasten in te kunnen, beetje het nadeel dus van een verlaging
Na een paar pinnekes losgemaakt te hebbe, komt die dus zonder problemen naar beneden, waarna je op de klok kijkt en ziet dat je dus al 20min bezig bent geweest om uit te dokteren hoe het nu precies losgaat
Hier is dus de binnekant van het spatbord
Deze leuke sirene moet dus daar komen
Zo dus
en dan een kabel die dezelfde weg als deze zwarte moet volgen (nog niet geinstalleerd)
Het leuke hieraan is, alle gaten zitten er al, niets moet voorgeboord worden ofzo, het is dus echt letterlijk plug and play
Zeker als je een leek bent zoals ik, en het met (soms onduidelijke) plaatjes aangegeven word hoe het te installeren
Zo dit zijn de updates voor vandaag, morgen volgt de rest
Groetjes,
Ronny