Solstice Coupe --> 406 coupe
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
-
- Berichten: 333
- Lid geworden op: di 02 mei 2006, 21:07
-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
MercikesIlgrandeLeone307 schreef:fijn filmke![]()
grtz

Kheb net telefoon gehad van de garage, de auto is gemaakt geen zware stukken


Maja beter da dan iet kapot ofzo, en kzal seffen nog es ff den uitleg vrage wa er nu precies haperde en dan wete jullie ook meer

-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
Ja da zei ik dus ook he, maja niemand die mij geloofd he, "ik ben jong dus ik ben wild en gebruik m'n 136pk ten volle", ik geef toe dak nu en dan wel es op de gas duw, ma nie met de bedoeling om tot het maximum te gaan of iet kapot te rijden he. Ma zoals ge zegt, als er nu miserie van komt om opt gemakske te rijden, kunne ze me toch nie weer op m'n neus wrijven dak "hard" opgetrokke hebflappy schreef:da's dan wel de onnozelste uitleg die ik ooit gehoord hebt. Ge gaat zien: als ge te traag gaat rijden gaat ge ook miserie krijgen.

-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
Ah da wist ik nie. Dus zowel wild of zacht rijden met den otto heeft zo z'n nadelenflappy schreef:...boven de 3000 toeren zijn uw uitlaatgassen heet genoeg om de verbranding van zichzelf in gang te zetten.


-
- Berichten: 333
- Lid geworden op: di 02 mei 2006, 21:07
-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
Ben juist terug terug van de garage, en de uitleg was: een electronische klep van de turbo die bleef hangen, te wijten aan het optrekken dus, maar dit heeft ook z'n reden, de vorige eigenaar die zal zoals een zok met die otto gereden hebben en ik ben iets sportiever ingesteld en vraag dus ook wa meer van z'n vermogen, daardoor is die klep blijven vasthangen, dit kan nog wel eens voorkomen maar kan geen echte schade aan de motor brengen of turbo. Maar heb de raad gekregen van het nu rustig aan te doen en stilletjes op te bouwen.
Dit zal dan ook zo gebeuren
Alleen op het begrip van pa hoef ik al nie te rekenen
"de jeugd van tegenwoordig" 
Dit zal dan ook zo gebeuren



-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
Zoals ge zegtIlgrandeLeone307 schreef:idd normaal rijden, vlot met het verkeer meewaarom heb ge anders die 136 pk als ge er alles toch mee kapot rijdt... Zolang ge da ding nie continu laat janken is da goed
grtz


-
- Berichten: 333
- Lid geworden op: di 02 mei 2006, 21:07
tuurlijk, gewoon als het is ne keer nodig is voor uw vermogen aan te spreken
voor inhalen ofzo of eens een keertje doortrekken...
Zoals je zelf zegt, niet altijd het maximum vragen en ook niet altijd plankgas optrekken. Zeker niet met koude motor of wanneer dat de wagen even stil gestaan heeft, dit voor de extra slijtage van uw blok.
grtz

Zoals je zelf zegt, niet altijd het maximum vragen en ook niet altijd plankgas optrekken. Zeker niet met koude motor of wanneer dat de wagen even stil gestaan heeft, dit voor de extra slijtage van uw blok.
grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
- Locatie: Val-Meer (Riemst)
- Contacteer:
MercikesIlgrandeLeone307 schreef:tuurlijk, gewoon als het is ne keer nodig is voor uw vermogen aan te sprekenvoor inhalen ofzo of eens een keertje doortrekken...
Zoals je zelf zegt, niet altijd het maximum vragen en ook niet altijd plankgas optrekken. Zeker niet met koude motor of wanneer dat de wagen even stil gestaan heeft, dit voor de extra slijtage van uw blok.
grtz
