En dan als laatste ipv een wenkbrauw lift, nen wenkbrauw zakking laten doen, hij komt net uit de operatie zaal

Groetjes,
Ronny
Moderator: P-unit
Hehe, zoals Roene al zegt, tis speciale striping heRoene schreef: das wel striping he
Vandaag naar de garage geweest, een testrit laten doen en toen tot de conclusie gekome da het waarschijnlijk iets aan de turbo is, vrijdag gaan ze het tegoei nakijken en dus maar hopen da het nie duur uitkomt en da hij klaar is tegen zondagSolstice_Coupe schreef:Kheb goed en slecht nieuws
Goede nieuws is da m'n otto juist naar de carrossier gebracht is en da de stukjes der terug opgezet worden (de achterste stootlijsten moeten geplakt worden, bij het uitnemen breken gewoon al die pinnekes af + de booskijkers ook)
Slechte nieuws is da ik momenteel g??n 136pk meer hebGistere ben ik aant rijde richting genk (niet snelweg) en kwil nen camion voorbijsteken, en ineens pakt m'n motorvermogen terug en een melding opt scherm: "Anti-vervuilingssysteem van motor defect". Het was juist of ik van nen F16 naar nen fiets ging
, nu nog steeds nie veel trekkracht, tis iet h??l raar.
ps: strax volgen de foto's van de veranderingen