Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Juist terug van Cedric. Kassen zijn bewerkt. Rechts geen probleem. Maar links is de plamuur van de herstelling 3 jaar geleden gewoon eraf gevallen. En daaronder schijnt al een beetje roest.
Morgen dus es ene andere carrosier bezoeken om dat euvel op te lossen en in ene weg ook de voorbumper es opnieuw te laten doen, en misschien de capeau en de kofferklep ook laten doen.
En ik vrees dat samen met mijn kardan ook mijn koppeling op haar laatste pootjes aan het draaien is.

Morgen dus es ene andere carrosier bezoeken om dat euvel op te lossen en in ene weg ook de voorbumper es opnieuw te laten doen, en misschien de capeau en de kofferklep ook laten doen.

En ik vrees dat samen met mijn kardan ook mijn koppeling op haar laatste pootjes aan het draaien is.

-
- Pug Driver
- Contacteer:
Juist bij ene andere carrosier geweest. Ietsje duurder als de gebruikelijke. Maandag na Recaro mag hem binnen en dan zou woensdagavond niks meer te zien mogen zijn aan de kassen.
Ook effe bij Peugeot Vanhees binnen geweest, gaan morgen in verlof, maar wouden mij toch effe verderhelpen. Gekraak komt waarschijnlijk nie van de cardan (ze hadden de auto op de brug gezet, en toen in eerste gereden zogezegd en toen geen gekraak)
Wat het wel zou kunnen zijn konden ze nie onmiddelijk zeggen. Kan nog vanalles zijn. Ma da zouden ze dan moeten uitzoeken, alles loshalen tot het weg was. Ma het kon nie zo heel veel kwaad om er nog mee te blijven rijden, moest wel geen sprintjes gaan trekken aan de lichten enzo.
Dus als Renson terug is uit verlof daar es een afspraak maken.
Ook effe bij Peugeot Vanhees binnen geweest, gaan morgen in verlof, maar wouden mij toch effe verderhelpen. Gekraak komt waarschijnlijk nie van de cardan (ze hadden de auto op de brug gezet, en toen in eerste gereden zogezegd en toen geen gekraak)
Wat het wel zou kunnen zijn konden ze nie onmiddelijk zeggen. Kan nog vanalles zijn. Ma da zouden ze dan moeten uitzoeken, alles loshalen tot het weg was. Ma het kon nie zo heel veel kwaad om er nog mee te blijven rijden, moest wel geen sprintjes gaan trekken aan de lichten enzo.
Dus als Renson terug is uit verlof daar es een afspraak maken.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Als ik rij is het een getik, bij het remmen hoor ik ene klonk, ma da is volgens iedereen de veer die zich dan een beetje zet. Da getik komt van links en juist rechts ook gehoord. Als ik mijn stuur draai is het soms harder. Bij 100km/u is het er ook nog. (vandaag gehoord toen ik op de ring in bilzen langs zo een betonnen wand reed). Tis iets raar.
Wesly dacht aan de cardan. Bij Renson dachten ze de veren, en bij Vanhees denken ze aan de lagers.
Als hem met zijn wielen in de lucht staat dan heeft hem het nie.
Wesly dacht aan de cardan. Bij Renson dachten ze de veren, en bij Vanhees denken ze aan de lagers.
Als hem met zijn wielen in de lucht staat dan heeft hem het nie.
-