Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Afmetingen van de wielen 7,5x17 ET op maat voor de 206.
banden 205-40ZR17
Waarom rugleuning nie bekleed?
Tja das een goeie vraag. Weet ik eigenlijk nie, stoort mij nie. Koffer wordt elke dag gebruikt dus nie te veel fantasiekes he. Dit weekend als ik ergens tijd heb toch nog een klein foutje proberen uit het bekleden te halen, stoort mij zelf een beetje dus moet er nog uit.
En misschien ook nog es mijn mat zwarte spuitbus loslaten op de buitenkant van den auto.

Waarom rugleuning nie bekleed?
Tja das een goeie vraag. Weet ik eigenlijk nie, stoort mij nie. Koffer wordt elke dag gebruikt dus nie te veel fantasiekes he. Dit weekend als ik ergens tijd heb toch nog een klein foutje proberen uit het bekleden te halen, stoort mij zelf een beetje dus moet er nog uit.

En misschien ook nog es mijn mat zwarte spuitbus loslaten op de buitenkant van den auto.

-
- Pug Driver
- Contacteer:
Of de 206 nu "Beurs-/meeting-waardig" is of nie, da laten we in het midden. Gisteren is de 206 gekeurd door de "Dienst (na-)verkoop" @ WCK EN goedgekeurd in tegenstelling tot de WCK-GTI zelf.
Batterijen zijn ondertussen opgeladen, ma ben te tam om er effe mee tot buiten te gaan voor een fototje.
Dus op de beelden is het wachten tot zondag, als ik da zo lang kan volhouden.

Batterijen zijn ondertussen opgeladen, ma ben te tam om er effe mee tot buiten te gaan voor een fototje.

Dus op de beelden is het wachten tot zondag, als ik da zo lang kan volhouden.

Laatst gewijzigd door Joske op di 06 mar 2007, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.