GSM is al gekoppeld geraakt, dus dat is al positief.
Gekocht van iemand die jarenlang zelf een zaak had in bijberoep van enkel en alleen 2de hands Peugeots. Was zijn eigen auto en die werd nu vervangen door een 3008 met zelfde motor. De 3008 had hij al en de 508 werd gebruikt door de vrouw... die er bijna niet meer mee reed. Da's er ook aan te zien omdat de S&S op dit moment niet meer wil werken omdat de batterijspanning te laag staat. Madam krijgt nu een nieuwe 208.
Staat nog mooi in de lak, ondanks de 130.000 km's die er opstaan. Wel typisch aan de bumper achteraan sleepkrasjes van dingen in en uit de koffer te laden. Maar daar moet ik me nog eens achter zetten. Ook de velgen hebben stoeprandschade, ook daar nog eens kijken wat ik ermee gaan doen in de toekomst.
Interieur nog geen foto's van. Dat is ook in heel goede staat afgezien van vloermatjes die duidelijk niet meer van dezelfde kwaliteit zijn als de 607. Zie het ook in de leswagen waar die net op dezelfde plek versleten zijn en dat met minder kilometers. Heb al een adres op het internet waar je er degelijke kan bestellen, dus daar eens kijken.
Moet nog trekhaak opkomen want die zit er nog niet op.