Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
Vind ik ook een stom reden!
??n van de sjiekste/origineelste 206-bumpers... Nu weg doen, en binnen een maand u kas opfretten van spijt...
Trouwens, heb het u nog gezegd h?! Op zen winterwielen vind ik hem al SCHITTEREND !!!
Doe nu geen domme dingen!
??n van de sjiekste/origineelste 206-bumpers... Nu weg doen, en binnen een maand u kas opfretten van spijt...
Trouwens, heb het u nog gezegd h?! Op zen winterwielen vind ik hem al SCHITTEREND !!!
Doe nu geen domme dingen!
West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
-
-
-
- Contacteer:
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Juist bericht gehad van Marc.
Velgen gaan er nie zijn voor Februari 2007. En als ze er dan nie zijn ga ik moeten uitkijken naar andere, dan mogen die duitsers die velgen steken waar de zon nie schijnt.
Da worden dus 27 weken. Op die tijd had ik ze zelf met de vijl gemaakt.
Dus 2 opties als het februari is:
1. (Meest waarschijnlijke) stalen velgen kopen dan en mijn wintervelgen laten opmaken om in de zomer rond te rijden, bumpers en zijlijsten eraf en terug origineel. En met het geld van de velgen ene Honda erbij.
2. Nu al beginnen uitkijken naar andere.
Dus laat die voorstellen maar komen want ik zou het begot nie weten. RC-velgen staan nog op het lijstje, maar tegenwoordig moeilijk aan te geraken. 

Velgen gaan er nie zijn voor Februari 2007. En als ze er dan nie zijn ga ik moeten uitkijken naar andere, dan mogen die duitsers die velgen steken waar de zon nie schijnt.

Dus 2 opties als het februari is:
1. (Meest waarschijnlijke) stalen velgen kopen dan en mijn wintervelgen laten opmaken om in de zomer rond te rijden, bumpers en zijlijsten eraf en terug origineel. En met het geld van de velgen ene Honda erbij.

2. Nu al beginnen uitkijken naar andere.

nice machienJoske schreef:Het zal geen grasmachien worden.
Eerder deze:
http://www.oomoto.be/director/albums/al ... r750-1.JPG

Laatst gewijzigd door jurgen_s op do 30 nov 2006, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.