Iets te vroeg victorie gekraaid, hij heeft nog last van de neveneffecten van de botsing... Ik had al de indruk dat mijn brandstofmeter niet meer helemaal accuraat was sinds het ongeval, maar ik had er voorlopig nog geen tijd aan besteed aangezien ik het zo druk had de laatste weken...
Gisteren viel de meter in een keer volledig uit, dus volledig geen weergave meer op het dashboard. Iets later, bij het afdraaien van de autosnelweg (lange rechtse bocht) kreeg ik een storing en viel de auto stil... even wachten en opnieuw starten was geen probleem dus verder naar huis en foutcodes uitgelezen: P0093-vuldruk pomp te laag. En toen begon het mij te dagen... de tankvlotter is kapotski! Ik denk dat hij een slag gehad heeft, half afgebroken is en door het verder in de diesel te zwemmen is hij helemaal afgebroken, in de lange rechtse bocht heeft hij dan lucht getrokken en viel hij bijgevolg stil.
Ik had zelf eigenlijk geen tijd (en nog veel minder zin) dus mijn vader weer eens lief aangekeken en die heeft vandaag de vlotter er uit gesleurd, het eerste deel kwam er goed uit, de rest heeft hij uit de tank moeten vissen... dus maar eerst leeggezogen en daarna op zoek naar de missende delen. De nieuwe vlotter en dichting zijn besteld dus hopelijk morgen alles terug monteren en is hij hopelijk terug in orde.