Voorlopig -2cm , kan nog ietsje hebben , to be continued ....
Volgende mods zijn ook al aangekomen of onderweg




Moderator: P-unit




Helaas reeds andere verplichtingen.jurgen_s schreef:deze zou beter zondag naar de pugday komen
kunnen we allemaal staan kwijlen
Ik ben verder gaan zoeken wat hier de oorzaak kon van zijn. Ik heb mijn RCZ r tweedehands gekocht en nu blijkt (terug contact gehad met vorige eigenaar man van +55 jaar) dat hij altijd op 95 heeft gereden.racerke600 schreef:mja blijkbaar had danro er nog eens 10 minder ofzo , dus mag ik nog redelijk content zijn
racerke600 schreef:Vandaag wat aan het bricoleren gegaan
Dat is een beetje normaal he. De klopsensor gaat t rendement (meestal de timing) van de motor aanpassen aan de klopvastheid van de brandstof. (om pingelen ed te voorkomen).DanRo schreef: Ik ben verder gaan zoeken wat hier de oorzaak kon van zijn. Ik heb mijn RCZ r tweedehands gekocht en nu blijkt (terug contact gehad met vorige eigenaar man van +55 jaar) dat hij altijd op 95 heeft gereden.
Toen ik hem kocht was de tank zo goed als vol met dus 95. Ik ben direct na de aankoop bij BR geweest voor tuning dus met 95 benzine.
Nu zelf met standaard setting geeft 95 tov 98 bij dit type wagen een groot verschil in vermogen. Dus ik zou nu nog een moeten teruggaan om hem opnieuw op de testbank te zetten.
Hieronder een video tootn het verschil in vermogen. Bij standaard voertuigen weinig of geen verschil, maar bij sportieve auto zoals in deze video de Subaru Imprezza is het verschil tussen 95 en 98 octaan 26 pk![]()
https://youtu.be/gQghB4asSnI?t=3m58s
elf racing fuel, vatjes van 50LDanRo schreef:Ja inderdaad in Nederland kan je dat ook hier en daar tanken.
En dan heb je nog de octaan boosters