Hier nog eens even updaten, weinig nieuws onder de zon, alleen nog wat plannen in het verschiet.
-Handremkabels moeten vervangen worden, mijn handremkabels zijn namelijk nogal krokant geworden en vorige winter heb ik eens een vastgevroren handrem gehad omdat er water in de kabels komt, gaan we deze winter voorkomen...
-Voorste remschijven vervangen, degene die er nu op zitten zijn nog geen 40.000km oud maar ze zijn krom... goed merkbaar tijdens het remmen. Brembo is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.
-Kofferklep nog eens laten spuiten, is anderhalf jaar geleden pas gedaan omwille van het gekende probleem met de onderste rand. De bumper is toen ook verhangen om dit normaal te voorkomen, maar ik heb er al terug last van...

Maar daar ga ik me toch eens in moeten verdiepen om dit probleem permanent op te lossen. Achter de nummerplaathouder en rond de sierlijst aan de handgreep zitten ook wel een paar slechtere plekjes dus ga ik heel de klep laten spuiten in plaats van enkel de onderste rand.
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een stuur en pookknop uit een XSI om het interieur compleet te maken. Maar een net stuurtje is blijkbaar moeilijk te vinden voor een redelijke prijs.
Achjah, het blijft een hobby eh