vandaag eindelijk bij Skytune langs geweest na 3maand wachten
2x dubbele eindstuk gemonteerd

Moderator: P-unit
mercikes maat ik vind dit ook ,moe niet altijd origineel zijn heLander schreef:Mooi, veel beter dan origineel!
die mannen zijn kraks in het vak 27 jaar ervaring en zelf contracten met diverse auto garages om nieuwe wagens aan te passen naar de wens van de klant ,de linkse is uiteraard aan de originele uitlaat vast ,rechts is hij niet aangekoppeld dat was voor mij niet nodig anders moet je een nieuwe pot ook aanschaffen met 2 uitgangen wat perfect mogelijk is ,dus hebben ze hem zodanig vast gemaakt met een klein verleng stuk en met speciale beugels die ze op een veilige en correcte manier vast lassen echt goed gedaan ! ! en prima afwerkingjurgen_s schreef:hoe hebben ze het opgelost met de benzinetank? Want die ligt toch vrij dicht tegen het rechtse stuk...
Die mannen kunnen maar maken wat er prijstechnisch mogelijk is natuurlijk, alles kan, maar tegen welke prijs. Als een klant zegt: "dat is het budget en dat zijn mijn wensen" dan hebben ze daar volgens mij toch mooi aan voldaan.Dragoon schreef:ja, heel vakkundig opgelost, 'oei der zit iet in de baan', 'laten we het gewoon niet aansluiten...'![]()