1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
@ dompie : joa zien is nog veel gezegd... is nie echt iet waar ge al mee op straat gezien wilt worde in deze staat zelle
tis zoals puggie 205 zegt, nu kunne we al is me de carossier gaan babbele...
@ pugboy en den hans... VETZAKKE
@ de rest mercie vr de comentz !
zojuist nog eens een fototje gemaakt van de 205kes hier

@ pugboy en den hans... VETZAKKE
@ de rest mercie vr de comentz !
zojuist nog eens een fototje gemaakt van de 205kes hier

-
peugeotfreak
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
normaal nu zaterdag wat carroseriewerkjes, ga de deukjes er uit laten halen, en dan vertrek ik op vakantie
na de vakantie ga k de bumperkes en de gril weg doen om te laten plastieklassen, vertrouw nie echt op da gesmodder me de soldeerbout wa ik gepresteerd heb
en dan... :wank: spuite he
deze week ook maar eens naar de verzekering stappe vr men keuring vervalt
na de vakantie ga k de bumperkes en de gril weg doen om te laten plastieklassen, vertrouw nie echt op da gesmodder me de soldeerbout wa ik gepresteerd heb
en dan... :wank: spuite he
deze week ook maar eens naar de verzekering stappe vr men keuring vervalt
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
zal mijn topic nog is vanonder het stof hale se
den 205 zen caroserie is dus ontdaan van alle blutsen, de bumpers liggen gereed om na de plastieklassers te gaan en heb nog iets leuks gekocht vr onder de kapo

te gaat dus om een "andere" gti motor, met verstelbare nokkenaspolie, benzine druk regelaar en een verhoogde compressie.
motor komt uit een rally wagen en heeft 3 races gereden...de donor 205 rijdt nu met een MI16 blokje rond. het vermogen zou rond de 140 pk moeten zitten, maar dat is allemaal nog af te wachten he
grtz wesly
den 205 zen caroserie is dus ontdaan van alle blutsen, de bumpers liggen gereed om na de plastieklassers te gaan en heb nog iets leuks gekocht vr onder de kapo

te gaat dus om een "andere" gti motor, met verstelbare nokkenaspolie, benzine druk regelaar en een verhoogde compressie.
motor komt uit een rally wagen en heeft 3 races gereden...de donor 205 rijdt nu met een MI16 blokje rond. het vermogen zou rond de 140 pk moeten zitten, maar dat is allemaal nog af te wachten he
grtz wesly