1985 - Peugeot 205 1.1 - Jones
Moderator: P-unit
-
205tunerke
Re: 1985 - Peugeot 205 1.1 - Jones
Dacht xy3 xy3s en xy7 maar zal morgen nazien
Klopt Koen. Op de foto kun je het zien staan, rechts vanboven op de verpakking [emoji6]
xy8 scheelt enkel dat je meer pakkingen moet hebben voor de carburators, maar die kan ik ergens anders scoren als het moet
-
205tunerke
Complete set is 30€ met carbu pakking ga ik u waarschijnlijk ni kunnen helpen dan, maar kijk het morgen na.
hoeveel sets hebt ge liggen
?
Net ontdekt dat mijn 205 van 1985 is maar productiejaar 1984.
Ook had ik al gemerkt dat opvde carpas de kilometerstand bij de laatste controle een pak meer was.
Er is dus blijkbaar een andere tellerbak in gestoken met meer km's.
In plaats van 80000 zou ik er maar 76000 hebben nu. [emoji41]
Ook had ik al gemerkt dat opvde carpas de kilometerstand bij de laatste controle een pak meer was.
Er is dus blijkbaar een andere tellerbak in gestoken met meer km's.
In plaats van 80000 zou ik er maar 76000 hebben nu. [emoji41]
Iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb ergens gelezen dat het type GL 1.1 maar pas in 1986 een 5-bak heeft gekregen als optie. Klopt dit?
Want aangezien mijne van 1984 is vind ik het raar dat hier al een 5-bak in zit.
Misschien ooit vervangen als optie en niet bij de onderhoudshistorie geschreven of toch origineel?
Of weet iemand een adres of heeft iemand een fiche/afbeelding/dergelijke waar opstaat dat een GL 1984/1985 toch met 5-bak werd geleverd?
Ik heb ergens gelezen dat het type GL 1.1 maar pas in 1986 een 5-bak heeft gekregen als optie. Klopt dit?
Want aangezien mijne van 1984 is vind ik het raar dat hier al een 5-bak in zit.
Misschien ooit vervangen als optie en niet bij de onderhoudshistorie geschreven of toch origineel?
Of weet iemand een adres of heeft iemand een fiche/afbeelding/dergelijke waar opstaat dat een GL 1984/1985 toch met 5-bak werd geleverd?
wat staat er op uw roze kaart?
niets
er staat bitter weinig op die roze kaart.
-merk
-handelsnaam
-vin
-code
-nationale aard
-belgisch referentienummer
-motorinhoud
-brandstof
dat zijn de onderwerpen die maar ingevuld zijn, al de rest is leeg.
Het rare is ook dat nergens, maar ook nergens het VIN nummer herkend word.
Niet op Franse site's, niet op Nederlandse site's, ook niet op servicebox en dergelijke.
er staat bitter weinig op die roze kaart.
-merk
-handelsnaam
-vin
-code
-nationale aard
-belgisch referentienummer
-motorinhoud
-brandstof
dat zijn de onderwerpen die maar ingevuld zijn, al de rest is leeg.
Het rare is ook dat nergens, maar ook nergens het VIN nummer herkend word.
Niet op Franse site's, niet op Nederlandse site's, ook niet op servicebox en dergelijke.
iemand een idee of de lagers van de hoedeplank van een 205 phase 2 hetzelfde zijn als die van een phase 1?
op servicebox zijn de referentienummers en prijzen anders van elkaar maar mss passen ze alle 2.
iemand die dit weet?
en weet er iemand of je een hoedeplank kan spuiten? ik dacht van wel maar welke lak moet je hier dan voor gebruiken? textiel verf?
het scharnier op de foto omcirkeld

op servicebox zijn de referentienummers en prijzen anders van elkaar maar mss passen ze alle 2.
iemand die dit weet?
en weet er iemand of je een hoedeplank kan spuiten? ik dacht van wel maar welke lak moet je hier dan voor gebruiken? textiel verf?
het scharnier op de foto omcirkeld

-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
geen idee of het hetzelfde is, van mij mag je morgen is vergelijken met die 205 die ik nog heb staan 
ik dacht niet dat die anders zijn
stof kan je spuiten met textielverf
bestaan spuitbussen voor. Maar je moet wel altijd een donkere kleur spuiten op een lichte ondergrond. Dus voor uw beige gaat moeilijk worden om echt goed te krijgen. Misschien eerst een paar lagen wit spuiten om als basis te dienen?
stof kan je spuiten met textielverf
bestaan spuitbussen voor. Maar je moet wel altijd een donkere kleur spuiten op een lichte ondergrond. Dus voor uw beige gaat moeilijk worden om echt goed te krijgen. Misschien eerst een paar lagen wit spuiten om als basis te dienen?
wel dat is het hem net, ik heb wel een hoedeplank maar geen scharnieren
dus ik heb zelf niets om te vergelijken
da denk ik ook Jurgen, anders ga ik dat nooit goed krijgen vrees ik.
en ik wil echt graag een beige maar die zijn bij mijn weten enkel geleverd bij een gentry en indiana en sommige GL, GLD, GR, GRD. (mss nog meer)
dus niet echt modellen die je nog veel vind, zeker niet met een goede hoedenplank.
ik heb trouwens al wat aan het zoeken geweest naar de kleurcode en het enige wat ik vind is EDWGL.
volgens planete 205 zou dit 'Beige Antilope 1618 P0DW EDW' moeten zijn. welke code moet ik dan doorgeven om een spuitbus te laten maken? (kan dit trouwens nog bij Peugeot?)
dus ik heb zelf niets om te vergelijken
da denk ik ook Jurgen, anders ga ik dat nooit goed krijgen vrees ik.
en ik wil echt graag een beige maar die zijn bij mijn weten enkel geleverd bij een gentry en indiana en sommige GL, GLD, GR, GRD. (mss nog meer)
dus niet echt modellen die je nog veel vind, zeker niet met een goede hoedenplank.
ik heb trouwens al wat aan het zoeken geweest naar de kleurcode en het enige wat ik vind is EDWGL.
volgens planete 205 zou dit 'Beige Antilope 1618 P0DW EDW' moeten zijn. welke code moet ik dan doorgeven om een spuitbus te laten maken? (kan dit trouwens nog bij Peugeot?)
elke goede carrosserieshop kan u zo'n spuitbus maken. 1 componentlak of zelfs 2 componentlak
en ge weet, ge moogt hier van de 205 komen afvijzen wat ge wilt. Dus ge moet niets nieuw gaan kopen als ge het hier gratos voor nietos kunt krijgen.
En da's een fase I, maw dat moet zowiezo passen.
en ge weet, ge moogt hier van de 205 komen afvijzen wat ge wilt. Dus ge moet niets nieuw gaan kopen als ge het hier gratos voor nietos kunt krijgen.
En da's een fase I, maw dat moet zowiezo passen.
Ah echt? Ik dacht dat uwe fase 2 was. Ik zou enkel die scharnieren nodig hebben. de rest is revisie/nieuw. [emoji6]
met wat ben ik dan best? 1 of 2 component? voor het carrosserie werk bedoel ik dan.
En zouden ze textiel verf ook kunnen maken in die kleur?
met wat ben ik dan best? 1 of 2 component? voor het carrosserie werk bedoel ik dan.
En zouden ze textiel verf ook kunnen maken in die kleur?