2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Moderator: P-unit
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
grafiekje, eventueel foto's van de hardware die veranderd is?
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Hoeveel koppel Nm? Daar ben ik eerder benieuwd naar. Of idd even grafiek posten.
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Standaard => 199pk en 284Nm
Met Forge intercooler + complete gehomologeerde Ruffer uitlaat
+ KN luchtfilter => 219pk en 296Nm
Na remap=> 232pk bij 5220tpm en 375Nm bij 2468tpm
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
hebde mss ben foto van den intercooler?
ik vind wel raar dat na de veranderingen het herschrijven maar 12pk extra brengt.
230a240pk halen ze meestal al met nen originele....
ik vind wel raar dat na de veranderingen het herschrijven maar 12pk extra brengt.
230a240pk halen ze meestal al met nen originele....
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Ik vind dit anders toch geen waardes om beschaamd over te zijn! Ik zie liever realistische waardes zoals deze dan willekeurige cijfers die geroepen worden.
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Ja ik heb een hele zoektocht achter de rug en ja je kan met alles origineel bedrijven vinden die tot 25Opk chiptunen. Maar ik wou met een minimum aan chiptuning het maximale rendement. Ik heb nu geen extreme tuning maar wel een zeer betrouwbare.David406 schreef:hebde mss ben foto van den intercooler?
ik vind wel raar dat na de veranderingen het herschrijven maar 12pk extra brengt.
230a240pk halen ze meestal al met nen originele....
Bij de meeste plus 230pk tuningen lopen de vermogens en koppelcurves niet mooi lineair, maar lijken ze eerder op een "zaagblad". De curves bij deze tuning lopen uiterst lineair.
Met de grotere intercooler zal ik in de zomer maanden ook veel minder vermogen
verliezen tov de standaard versie.
Ik heb nu ook vanaf 5200 tmin het max vermogen en dit blijft zo tot 6500 tmin
Verder is het koppel enorm toegenomen, met deze waardes zal mijn RCZ veel sneller hernemen
Via deze link vinden jullie foto's en meer uitleg over de intercooler
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMINTRCZ2
Laatst gewijzigd door DanRo op di 04 aug 2015, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 20" inch velgen
Mijn velgen zitten er nu al een tijdje onder en mijn wielkassen zijn nog altijd intact.Joske schreef:Omdat ik op mijn 19" van 235-40 (standaard) naar 245-40 gegaan ben (1% groter) en al schuur.
De wielkassen van een RCZ zijn met de standaard velgen echt vol.
Dus geen problemen what so ever met mijn 20" velgen.
Zelf achteraan met 9,5 brede velgen en 265 banden no problems
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
mooie RCZ en mooie motorwaardes!!
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Bedankt rijdt fantastisch nu, vooral het hernemen is nu fel verbeterd
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
kunt ge eens de grafiek van uwe posten? vind dit namelijk best wel interessant!Bij de meeste plus 230pk tuningen lopen de vermogens en koppelcurves niet mooi lineair, maar lijken ze eerder op een "zaagblad". De curves bij deze tuning lopen uiterst lineair.
Ik heb nu ook vanaf 5200 tmin het max vermogen en dit blijft zo tot 6500 tmin
-
- Pug Driver
- Berichten: 4720
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Amai, veel koppel
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Ja koppel in overvloed, dat ik echt het grote verschil met de standaard mapping
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
Rüffer geruild voor op maat gemaakt exemplaar.
Re: 2013 - Peugeot RCZ THP200 - DanRo
knap!!
waar en bij wie laten maken?
waar en bij wie laten maken?