1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Moderator: P-unit
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Ja dat je een boete hebt gehad snap ik wel, maar dat wist je ervoor ook dat dat kon gebeuren. Dus waarom dan nu niet gewoon verder doen? Of lopen die boetes naar omhoog met de aantal keren ze je pakken?
-
- Pug Driver
- Berichten: 4767
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Inbeslagname??
-
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Inderdaad inbeslagname en heeft ook geluk gehad dat onze chef niet moeilijker deed.
Want de flikken hadden em nog ni naar huis laten rijden...
Want de flikken hadden em nog ni naar huis laten rijden...
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
AP schroefkit besteld, voor keuring na verlaging, of voor al in orde te zijn voor papieren
kan zijn dat ik hem keur en na die geldigheid van 3maanden uitschrijf tot ze oldi is, zo kan ik vermijden dat ze haar af zouden keuren moest er iets van geometrie verkeerd zijn
kan zijn dat ik hem keur en na die geldigheid van 3maanden uitschrijf tot ze oldi is, zo kan ik vermijden dat ze haar af zouden keuren moest er iets van geometrie verkeerd zijn

-
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Voor oldi maakt dat niet uit...
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geen nieuws?
AP komt pas den 26 - 30 juni
dan keuren, en na 3maanden uitschrijven.
Wel kan ik zeggen dat ik Bijna de 2.0 in orde heb
volgende maand:
-dichtingen bestellen
-blok opkuisen +spuiten
-kop revisie
-koppakking
Zodat het blokje klaar ligt tegen maart-april
En wss ga ik een achteraske steken met schijven, en 307 naven (voor 2graden camber achter (of 3)
ook volgende maand van zin
195 40 af de velgen te flikkeren, en 165 55 r14 te monteren
(loop vlak scheeld maar 1cm) en grip is subliem van de federals
AP komt pas den 26 - 30 juni
dan keuren, en na 3maanden uitschrijven.
Wel kan ik zeggen dat ik Bijna de 2.0 in orde heb

volgende maand:
-dichtingen bestellen
-blok opkuisen +spuiten
-kop revisie
-koppakking
Zodat het blokje klaar ligt tegen maart-april

En wss ga ik een achteraske steken met schijven, en 307 naven (voor 2graden camber achter (of 3)

ook volgende maand van zin
195 40 af de velgen te flikkeren, en 165 55 r14 te monteren

(loop vlak scheeld maar 1cm) en grip is subliem van de federals
-
- Pug Driver
- Berichten: 6178
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
ge bedoelt 306 draagarmen achteraan ? 

-
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Nee hij bedoeld 307...
Origineel astap afslijpen en daar naven van 307 op zetten...
Kan hij cambere door rond ellen te steken zoals bij menig voddewagen.
Origineel astap afslijpen en daar naven van 307 op zetten...
Kan hij cambere door rond ellen te steken zoals bij menig voddewagen.
-
- Pug Driver
- Berichten: 6178
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
pff is dat niet was riskant
maar zou wel sjiek zijn idd

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
@pugzot: neen, want elke bout mag 450kg dragen als de 12.9's gebruikt, en er zijn er al een paar die op het circuit zo rijden
(tis 207 naven)

(tis 207 naven)
-
- Pug Driver
- Berichten: 4767
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
12.9 is alleen sterker op treksterkte, niet tegen afschuiving.
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
komt wel goe, sterk gaat da wel zijn daar ben ik zeker van 
307's , 207's rusten in theorie ook enkel op die bouten

307's , 207's rusten in theorie ook enkel op die bouten

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
ondertussen
AP¨kit geplaatst.
keuring gehad:
ROOD:
-CO niet goed 4.5% terwijl hij vorige keer wel groen was, (rare van al is dat ik niet aan de moter heb gepruld....) => even dicht knijpen
-remklauw los? (al heb ik het niet gezien...) => easy fix?
-Uitlaat komt NET 5mm te laag als ik erin zit... oplossing => 185 55 r15 op de 1.9's leggen voor 1keer....
of mijn andere uitlaatlijn steken
En als dat goed is, zou ik in principe 3maanden geldigheid hebben voor schroefkit te keuren, (als hij goed is qua geometrie) anders zal ze uitgeschreven worden tot ze oldtimer is
AP¨kit geplaatst.
keuring gehad:
ROOD:
-CO niet goed 4.5% terwijl hij vorige keer wel groen was, (rare van al is dat ik niet aan de moter heb gepruld....) => even dicht knijpen
-remklauw los? (al heb ik het niet gezien...) => easy fix?

-Uitlaat komt NET 5mm te laag als ik erin zit... oplossing => 185 55 r15 op de 1.9's leggen voor 1keer....

En als dat goed is, zou ik in principe 3maanden geldigheid hebben voor schroefkit te keuren, (als hij goed is qua geometrie) anders zal ze uitgeschreven worden tot ze oldtimer is

-
- Pug Driver
- Berichten: 6178
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
ik doe altijd een metalen spanband rond de middelste rubber van de uitlaatlijn en trek deze helemaal omhoog, dan klopt hij wel tegen de achteras maar dat boeit niet 

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
ondertussen 3maanden genoten van de gti op de keuringhoogte,
vanaf volgende week gaan de platen binnen, en blijft ze staan tot eind februarie voor de oldtimer keuring
vanaf volgende week gaan de platen binnen, en blijft ze staan tot eind februarie voor de oldtimer keuring
