Heeft dat misschien te maken met dat gekend kettingprobleem van de distributie?

Moderator: P-unit
Ben benieuwd wie voor de kosten gaat opdraaienalex1 schreef:Heb juist hetzelfde voor....s'morgens een " enorm " ratelend geluid.
Dit is al enkele maanden zo....bij warme motor geen geratel meer.....wel soms in stadsverkeer even schokken van de motor bij schakelen hogere versnelling.....
Heb 9 september een afspraak bij Peu Mechelen...moest wachten tot de Thp mechanic terplaatse was....( congeperiode).
Heb al stevig gesurfd op DE en UK Rcz forums....en al regelmatig ene gehad met nieuwe kettingspanner...dus ik wacht af....
Wat ik ook veel lees is dat er vervuiling optreed in de Thp motor...met reiniging van de cylinderkoppen of in vele gevallen nieuwe cylinderkop wordt geplaatst.
Zonde voor onze wagen....k'zou h'm opnieuw direct kopen...is geen mooiere volgens mij....maar die Thp motoren ......![]()
Zal even melden wat Peu Mechelen zal doen...
zoals ik dus al zei op 24 augustus...PUG(z)OT schreef:kettingspanner staat mss los of moet vervangen worden denk ik
Klopt had juist pas gezien dat je los toen had geschrevenPUG(z)OT schreef:kettingspanner staat mss los of moet vervangen worden denk ik