advertentie Automotive Group reclame

2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

607

Moderator: P-unit

dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door dtm-driver »

Heb ge akkoord al gegeven?
Ga kijken bij Cardineals in Maasmechelen ( oude bunders )
Ik ben zelfs van Zolder naar daar gereden omdat ik weet dat die zijn werk doet tegen een deftige prijs!!

Dit gaf ik eerlijk gezegd er niet aan. Zeker niet als ge al de grote/grove werken zelf gedaan hebt...
ALs ge nu achteraf kleurverschil hebt wat dan?

Pff dit zuigt enorm :N
johan406dryver
Berichten: 48
Lid geworden op: di 03 jan 2012, 17:50
Locatie: Nes / nederland

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door johan406dryver »

jeeeeetje wat een prijs.
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door peugeot-gek »

:shock: :shock:
dat is toch redelijk teveel om maar een stuk van de wagen te doen.
Big-J
Berichten: 520
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 19:51
Locatie: Zichem

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door Big-J »

2500-3000 euro is normaal de prijs voor een hele wagen te spuiten... :shock: :roll:
En dan hebt ge nog een groot deel zelf gedaan, prijs is veel te veel dus.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

hij ging vandaag ook klaar zijn... iemand anders telefoon gekregen?

morgen bellen en desnoods langsgaan want ik vertrouw het voor geen haar.

ondertussen al zelf stukken gespoten. Hier een onderdeel van de bumper:

Afbeelding
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door Steven »

Da zijn nogal prijzen waar die mannen mee gooien :shock:
Maar ligt het aan mij of is dat schandalig veel geld om nog gene halve auto te spuiten die al 70% voorbereid is? Ken je de carrossier? Al ooit dingen laten spuiten of goeie ervaringen van kennissen?

Want als het echt goed gedaan is mag het geld kosten, goedkoper kan altijd maar daar is het resultaat dan ook ooit naar... Maar dan moet je al wel vrij zeker zijn dat het ook echt subliem zal zijn als hij gespoten is.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

nope geen ervaring mee, maar omdat er ook een deel op kosten van peugeot wordt gedaan kon ik al bijna niet anders dan via deze te passeren.

Ik vind het ook verschrikkelijk veel geld. Alles was al gedemonteerd. Voor de achter- en voorbumper moesten ze voor elk maar 4 vijzen losdraaien. Elk paneel dat in de weg zat om die vijzen los te draaien is gedemonteerd. Ik heb daar welgeteld een half uur aan bezig geweest om de voorvleugels met voorlichten, de voor- en achterbumper terug te monteren alvorens die naar de carrossier is gegaan. Zelfs voor de achterlichten hadden ze geen werk want heel de kofferbekleding hangt eruit. Enkel de motorkap heb ik niets aan gedaan. Er zat een zeeeeeeeeer klein blutsje in (ge moet al in het licht kijken om het op te merken), maar omdat die van aluminium is heb ik daar zelf niet aan gekloot.

De raambogen kunt ge bij een 607 ook demonteren, die zijn er ook af en de auto is zonder die raambogen naar ginder vertrokken. Die heb ik vandaag zelf gespoten. Klein loperke in één van de bogen, maar opnieuw niets dramatisch. Heb al veel erger meegemaakt en dat heb ik ook zonder herspuiten weggekregen.
Al mijn onderdelen worden gespoten met 3 dikke lagen vernis. Bijna geen appelsien en na het uitschuren van de stofdeeltjes (quasi geen) gaat die ook weg zijn. Ik betwijfel zeer sterk of de carrossier hetzelfde doet... maar kom ik geef daar nog het voordeel van de twijfel.
Morgen ga ik de auto halen, klaar of niet... want ik heb hem maandag nodig.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

auto terug

en niet happy :N

nu effe geen goesting om te zeggen waarom. Misschien straks meer...
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door peugeot-gek »

oei dat klink niet goed :-(
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door dtm-driver »

Nix zo erg als dat gevoel... Pfff voel met u mee!!!

Hoop dat ge er iets aan kunt doen...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

ik heb al een visoog of 6 geteld, ik zit al aan 20 tal stofdeeltjes in de lak. Dikste visoog is aan de kofferklep. Da's geen visoog, da's een krater recht naar de plaat. Net de plaats waar de roest was, maw dat gaat terug problemen geven.

de motorkap: da's geen appelsien, da's cellulitis. Aan de voorbumper zijn sommige stukken mooi glad gespoten, andere stukken aan de mistlampen zijn bijna schuurpapier

achterste binnenspatlappen waren gemonteerd bij levering, lagen gewoon los in de koffer nu en ik vind maar 2 bevestigingspennen terug. Rechtse remlicht werkte bij levering, nu niet meer, zat trouwens maar half goed gemonteerd (eerder gewrongen) in de lamp. De rubber voor de kabels zat half door het gat geduwd (maw niet waterdicht). Voorste vleugels: paar vijzen zijn missende terwijl ik alles had vastgezet bij levering omdat het teveel rammelde. Naar huis gereden met een continue rammel aan mijn kant (vleugel rammelt dus tegen de carrosserie).

In mijn ogen dus op een drafje afgehandeld. En dat voor een auto die ze twee weken hebben gehad.

Zaakvoerder is in verlof voor twee weken en dan wordt er verder afgehandeld. Auto zo meegekregen zonder met mij eens te overlopen. Stukken die ze gedaan hebben waren gewassen, de rest niet want dat was nog even vuil als ervoor.
Ik ga nog eens kijken of ik nergens spuitnevel vind van gaten die ze niet hebben afgeplakt, maar da's voor later.

Pffff :-( , ik ben trots op mijn auto maar op deze manier niet...
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door peugeot-gek »

:-( :-( :-( :-( :-( :-(
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door dtm-driver »

Dat is maar enorm zielig.... Pfff heb hartpijn in uw plaats...
Hoe gaat dit opgelost geraken?
Al betaald? Pfff dit is kut echt kut!!! Indien er nog hoop is, of je niet betaald hebt. Cardinaelq in oude bunders maasmechelen.
Stuur iedereen naar daar. Altijd superwerk gekregen!

Hoop dat het goed komt!!!
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

nope, nog niets betaald. Zou pas binnen 2 weken zijn. Maandag al eens terug naar mijn garage gaan om hun advies te vragen en hun gedacht te vragen over het geleverde werk. Hun verwijt ik niets want ze zijn altijd al heel behulpzaam geweest.

Ik ben teleurgesteld, zoveel is wel duidelijk. Ze hebben 9 op 10 niets gedaan de eerste week en dan in tijdsnood geraakt.
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door dtm-driver »

Verhaal dat voor de zoveelste keer gehoord word...


Heeft je garage het dan uitgegeven?
Dan zijn zij toch verantwoordelijk ook niet?
Plaats reactie

Terug naar “60x”